StigJ Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Ah! Da og forstå ja. Trodde du hadde den på skilter allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 6, 2014 Forfatter Share Skrevet November 6, 2014 Digger fargen og bilen ser rå ut! Lurer på om det er meg som er krossøyd eller om du har sotet litt på rutene til A bjelken(Siderutene framme). Har du det så lurer eg på kor mange %? Følger! Det er doble ruter så de ser litt mørkere ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 6, 2014 Forfatter Share Skrevet November 6, 2014 Digger fargen og bilen ser rå ut! Lurer på om det er meg som er krossøyd eller om du har sotet litt på rutene til A bjelken(Siderutene framme). Har du det så lurer eg på kor mange %? Følger! Det er doble ruter så de ser litt mørkere ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Bare skrudd av skiltene og lagt de på hylla eller levert inn? Hva er i så fall fordelen med å levere inn for en såpass kort periode? Hvordan er det da med forsikring?Jeg sparer 6000 i forsikring på og levere inn skiltene på min m3 så er mye og spare der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Hvorfor det egentlig? Du må jo ha forsikring på den i tidsrommet hvor du lagrer bilen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Trenger jo bare brann og tyveri når den er lagret, og ikke ansvar/kasko. Der er det en del å hente på dyrere bmwer. Jeg betaler 1500 elns i året for brann å tyveri på min avskilta e30 325 Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Så det er så store forskjeller for noen altså? Da tror jeg det er lite å hente på å skrelle av skiltene på Z4en for 4 måneder når jeg i utgangspunktet betaler 5400... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Fjerne pottene bak og erstatte med rør Dette jeg gjorde på m5'n min, og det ble helt himmelsk lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 6, 2014 Forfatter Share Skrevet November 6, 2014 Dette jeg gjorde på m5'n min, og det ble helt himmelsk lyd Hvilke endestusser erstattet du de med? Driver å ser etter men har ikke funnet noe brukbart enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Jeg fikk kjøpt et mufflerdelete-anlegg produsert i england av Thomashm5 på forumet her, han som holder til i strømstad, så akkurat hvor de var fra er jeg usikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Sent ute her, men Gratulerer med utrolig nydelig drømmebil, altfor fin farge Er rimelig spent på hvordan denne ser ut til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 8, 2014 Forfatter Share Skrevet November 8, 2014 Takk takk Har nå fått kjøpt endestusser. Endte med noen som ligner på oem med forksjellig lengde i 2x3,5" dim. sh0xx, b0rgund, HalvorK og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 10, 2014 Forfatter Share Skrevet November 10, 2014 Liten filmsnutt av lyden Margeir, Haraldb, Sondre92 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 frekt Magnus, frekt !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Tøft Stilig bil Magnus, har stor tro på denne Kjørt noe med eksosen? Har riktignok "bare" 540i jeg da, men har lyst å fjerne lyddemper her og. men redd det blir "durete" inni bilen ved vanlig kjøring. Har du kjørt noe med det? Typisk ved lavt turtall og litt belastning man får mye resonans og during inni bilen ved litt for åpen eksos Er Hamann bakpotte på min og resten originalt, er grei lyd nå da men kunne jo vært litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå