andreaskarm Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 (endret) Hei.. Min 520D med masse utstyr Bilen står nå på orginale BMW Style 32 felger, med 245/40-18" fremme og bak. Utstyrliste Type codeNJ31 Type520D OL (EUR) Dev. seriesE61 () Line5 Body typeTOUR SteeringLL Door count5 EngineM47/T2 Cubical capacity2.00 Power120 TransmisionHECK GearboxAUT ColourTITANSILBER METALLIC (354) UpholsteryLEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW) Prod. date2007-01-15 Options 1CASELECTION COP RELEVANT VEHICLES 2HFLT/ALY WHEELS RADIAL SPOKE RUNFLAT 205AUTOMATIC TRANSMISSION 226SPORTS SUSPENSION SETTINGS 302ALARM SYSTEM 386ROOF RAIL 402PANORAMA GLASS ROOF 423FLOOR MATS, VELOUR 428WARNING TRIANGLE 431INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 464SKIBAG 481SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5ACAUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL 502HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522XENON LIGHT 534AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540CRUISE CONTROL 609NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 620VOICE INPUT SYSTEM 672CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 698AREA-CODE 2 7RPADVANTAGE PACKAGE 775INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SACOUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION 8SPCOP CONTROL 863EUROPE/DEALER DIRECTORY 879ON-BOARD DOCUMENTATION 964REQUEST NAVI DVD ON DELIVERY 4ALINTERIOR TRIM FINISH. TITANIUM DARK 548SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre av ting med denne, men jeg skal vertfall få sote rutene. Endret Oktober 13, 2016 av andreaskarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Gratulerer med herlig familiebil ! Ser veldig oppegående ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy H Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Gratulerer med fin bil. Synes sølv er den fineste fargen på E60/61. Gleder meg til å se flere bilder, og gjerne av interiøret Tror det blir bra med sotet vinduer på den, og kanskje noen sorte nyrer Om du ønsker har jeg noen matt svarte nyrer som aldri er brukt. Typisk ebay kvalitet så tror noen klips er knukket av, men de gies bort om du vil ha de Jeg har svart bil og synes ikke det var fint på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Heller sort blank Fin bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Grattis God å kjøre? Kvittet deg med 1eneren, eller har dere to biler nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 2, 2014 Forfatter Share Skrevet November 2, 2014 Takker for kommentarer.. !eren har jeg enda. Vi byttet ut opel vectraen våres. Bilen er sinnsykt god å kjøre. Flere bilder kommer.. Når det gjelder nyrer er jeg ikke helt sikker enda. Hadde bestemt meg for svart blanke nyrer, men så har jo bilen en del chrome, og denne synes jeg faktisk kler bilen. Så jeg får se. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 13, 2014 Forfatter Share Skrevet November 13, 2014 Ett lite rompe bilde Utenom, så har jeg malt gulvet i garasjen. Etter diverse skrujobber så har garasjegulvet blitt skikkelig fælt. Så trengtes ett strøk maling. Jeg tok en kjapp løsning og kjøpte jula sin gulvmaling. Så jeg børstet og støvsugde gulvet og malte i vei med rulle. Får se hvor lenge det holder. Malingen var billig så er ikke så farlig om jeg må ta ett nytt lag neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 Blir spennende å se hvor godt det holder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 14, 2014 Forfatter Share Skrevet November 14, 2014 Ja, den liker ikke piggdekk vertfall.. Og jeg ser at lakken flasser der hvor bilen står.. Så må nok flikke litt etterhvert. Men jeg tenker at det får holde til i sommer så går jeg over igjen.. Ser jeg bør ha 2 strøk uansett for å få jevn farge på gulvet også.. Men det får komme til sommeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 16, 2014 Forfatter Share Skrevet November 16, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 26, 2015 Forfatter Share Skrevet August 26, 2015 Kommer til å skje litt i denne tråden fremover. Jeg og madammen gikk til hvert vårt i sommer, så nå er 1 serien solgt.. Og jeg kommer til å fokusere på denne. Vertfall ut året. Det er jo ikke akkurat en nurburgring bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Kanskje kjedelig med brudd, men desto bedre med oppdateringer! Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 27, 2015 Forfatter Share Skrevet August 27, 2015 Jada.. masse planer for denne. Selv om jeg synes stasjonsvogn er TEIT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 Det var da synd, men sånn er nå livet av og til :\ Følger spent med og ser hva du får til med "teit" stasjonsvogn hehe Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 28, 2015 Share Skrevet August 28, 2015 gratulerer med ny bil! stasjonsvogn er tingen! absloutt ikke teit! bare få på noe tøffe felger og senk den så blir det andre boller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå