sveigis Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Du må og ha nye sommerfelg ja? De felgene som er referert til oppi tråden ,er fine felg. Du må hvertfall legge ut hva det blir ,du skjønner en e61 entusiast er nysgjerrig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Du får gå for 20" . Kommer nok ikke til å angre på det awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 5, 2015 Forfatter Share Skrevet November 5, 2015 Må og må.. Hehe.. Er vel helst for jeg kunne tenkt meg noe bredere... Og litt større.. 20'' blir ikke aktuelt selv om det ser bra ut, må ha litt gummi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Alpina classic softline eller dynamic? (evt. replica?) Synes dynamic ser noe merkelig ut, men samtidig fantastisk stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 5, 2015 Forfatter Share Skrevet November 5, 2015 Alpina har mange fine felger... Er litt usikker da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 5, 2015 Forfatter Share Skrevet November 5, 2015 Hva synes folket? Frode D og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Meget oppegående! det gjorde seg! Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Må og må.. Hehe.. Er vel helst for jeg kunne tenkt meg noe bredere... Og litt større.. 20'' blir ikke aktuelt selv om det ser bra ut, må ha litt gummi 20" er absolutt ikke ille å kjøre med på E61 altså. Er det sååå ille vei der du bor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Jeg bor nå på samme sted og har kjørt med 20" i tre sesonger. Ellers kom det deg veldig med noen flekker maling på leppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 5, 2015 Forfatter Share Skrevet November 5, 2015 Hehe.. er ikke helt fremmed med tanken om 20", men vil helst ha litt gummi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 7, 2015 Forfatter Share Skrevet November 7, 2015 Noen som har bestillt fra image wheels før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet November 7, 2015 Share Skrevet November 7, 2015 Jeg må nok bite i meg ordene mine fra tidligere i tråden. Ble myye bedre å få lakkert leppen ja, nå ser man den jo Fremskritt dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 7, 2015 Forfatter Share Skrevet November 7, 2015 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 7, 2015 Share Skrevet November 7, 2015 Kallbra med den lippa. Rent og pent velger jeg og si det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 7, 2015 Forfatter Share Skrevet November 7, 2015 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå