awt Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Ang M-sport E39 er det såvidt jeg vet, kun de seneste 540 modelllene som hadde denne pakken fra fabrikk, altså med M5 styling. Sport pakke er det flere modeller som har, men da er det i utgangspunktet kun snakk om endringer i understell, grovere stabstag, lavere og stivere fjærer og dempere. Dette stemmer jo ikke i det hele tatt. M-pakke fikk man med alle motoriseringer. Jeg er usikker på når denne ble lansert, men det var i løpet av de siste modellårene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Dette stemmer jo ikke i det hele tatt. M-pakke fikk man med alle motoriseringer. Jeg er usikker på når denne ble lansert, men det var i løpet av de siste modellårene. Dette kjenner jeg ikke til, jeg har ikke noe annet enn wiki og forum poster og referere til, men hvis du har bedre referanser så er det vel kanskje ikke utenkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 "Full m sport" kom i 2000 (før facelift). Tilgjengelig på alle modeller. "M sport 2 understellet er eks ikke det samme som "sports understell" etc. Skaø man lese slikt på wiki/forum så må man huske på å skille mellom US marked og eu. mikalsh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Det også forskjell på M-Sport pakke og M5-Styling. M-Sport front: M5 Front: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Mens en skikkelig M5 ikke har tåkelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Hadde en E39 som hadde kjørt rett over 200 da jeg kjøpte den, solgte den med rundt 220 på telleren. Ut over ordinært vedlikehold som bremseskiver/klosser/olje/filter osv, ble det byttet støtdempere og stabilisatorstag. Men rusten var en evig kamp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Mens en skikkelig M5 ikke har tåkelys. Jo den har det, er E60 og F10 som ikke kom med tåkelys sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikalsh Skrevet Desember 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2014 (endret) Siden jeg har fått oppmerksomheten til en del nå, så tenkte jeg benytte kjangsen. Er vel ikke tilfeldigvis noen som kjenner til eller vet om noen som selger en e39; Montreal blå, 2002 model, 530ia-> og som ikke er gått så alt for langt på telleren? ) Endret Desember 2, 2014 av mikalsh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Jeg har en 1996 Montreal blå med s52b32 motor. Bilen har kjørt 220 000 mens motor har kjørt 138000. arva etter min far, og han var første eier av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikalsh Skrevet Desember 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2014 Problemet er at lånet ikke lar meg kjøpe bil som er eldre enn 2002. Kun få unntak bøe gjort om bilens verdi blabla individuelt evaluert av banken eller hva det var de sa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Oja, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Synd disse ruster så. Er så veldig gode biler ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå