ZGasi Skrevet November 2, 2015 Forfatter Share Skrevet November 2, 2015 Vaska dem nettopp, og studerte dem litt; dessverre er de ikke helt strøkne. Så kan hende jeg leverer dem til lakkering senere, men får tenke litt. De har mye fastbrent støv som er vanskelig å få av. Noen som har gode tips for å få det av? Vet clay bar kan funke, men det er slitsomt. Iron X kanskje? Jeg mener de små nuppene som man ser på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 Ville vel prøvd iron x også clay etterpå Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 IronX/Korrosol er bra greier. Antar du har brukt petroleumsbasert avfetting også, i tilfelle det har lurt seg inn litt asfalt der? F.eks. Prickbort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 Tøffe felger, kommer til og kle bilen godt selle parallel felga da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet November 3, 2015 Forfatter Share Skrevet November 3, 2015 Freakshow: men iron-X, fjerner ikke det bare metallpartikler? Hos meg ser det ut som at problemet er fastbrent bremsestøv. Mikael-B: prøvde med prickbort i går, hjalp ikke mye Tsf: takker:) m-parallel blir nok brukt som vinterdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 prøv en runde til med iron, prickbort og clay så får du nok bort alt! ^^ har du ordentlig vaskekost eller hanske? prøv med litt vanlig felg rens også kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet November 3, 2015 Forfatter Share Skrevet November 3, 2015 (endret) Skal prøve en runde til senere med alt jeg finner Nå er alt som har med styring å gjøre i understellet byttet, så i morgen blir det 4hjulskontroll igjen:)) Fikk også testet felgene, ganske fornøyd, men den er ganske høy, så tanken om å senke den slo meg. Men tviler på at det skjer, vil helst ha original m-sport. Senterlokkene ligger i bagasjen på dette bildet fordi jeg fylte luft i dekka. Hva syns dere? Endret November 4, 2015 av ZGasi Carlsius og MagnusHN reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 perfect fit! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet November 5, 2015 Forfatter Share Skrevet November 5, 2015 Takker, gutta! I går ble det foretatt 4hjulskontroll etter paralellstag-bytta, endeledd osv osv. Nå har jeg fått testet bilen med 20", og tror nok jeg må ta dem av, vaske dem, forsegle dem med autobahn swissvax, for så og lagre dem over vinteren i dag kommer vinterfelgene på Beklager dårlige bilder Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Lekkert med softlines på E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet November 7, 2015 Forfatter Share Skrevet November 7, 2015 Takker og bukker 2 av senterkoppene begynner å ruste og flasse i lakken, så skal pusse dem opp alle 4. Bestilt alpina-emblemer og gummipakninger til dem. Leveres til lakkering i løpet av kort tid tenker jeg. Har også glødeplugger liggende som jeg tenkte jeg skulle bytte, men tør ikke starte på den jobben selv i frykt for å knekke dem. Noen anbefalinger på hvor jeg burde gjøre det? Bilia er kanskje best i dette tilfellet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Ble rett og slett vakkert med Alpina-hjula! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet November 16, 2015 Forfatter Share Skrevet November 16, 2015 Tusen takk! Savner dem virkelig, klarer ikke vente til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 nydelig ser ut som du har litt mindre profil enn jeg har. hvilken dekkdim har du? 245/40 og 275/35 her. kanskje litt mer profil kan kompansere for senk ? holder med deg i å beholde m-understellet : ) hadde coilovers på min men det ødela all comfort ass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå