Slavearbeider'n Skrevet April 4, 2017 Share Skrevet April 4, 2017 31 minutter siden, Even Pladsen skrev: Test fitment foran. Justere 1 cm opp for å få kjørt😅, og bak dekkene fikk vi ikke på så har latt de strekkes over natta så får vi nok de på da. Tror du må space bakhjula ut litte grann..... Rå fitment! Even Pladsen og Eminent reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet April 4, 2017 Forfatter Share Skrevet April 4, 2017 29 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Tror du må space bakhjula ut litte grann..... Rå fitment! Trur jegå😂. Takk ble bra fitment👌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 4, 2017 Share Skrevet April 4, 2017 Rått! Gleder meg til å se bakhjula på Gjenstår bare å få av stripene i grillen.. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet April 4, 2017 Share Skrevet April 4, 2017 Jævlig kult! Som Gabz skriver så gleder jeg meg til og se bakhjula også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 4, 2017 Share Skrevet April 4, 2017 god damn! det der var bare sinnsykt bøllete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet April 4, 2017 Forfatter Share Skrevet April 4, 2017 2 timer siden, Gabz skrev: Rått! Gleder meg til å se bakhjula på Gjenstår bare å få av stripene i grillen.. Takk. Ja gleder jeg meg til å. Får håpe jeg får de på.. stripene i grillen trur jeg skal beholde😉 1 time siden, AndeRsen94 skrev: Jævlig kult! Som Gabz skriver så gleder jeg meg til og se bakhjula også Takk skal du ha:) 42 minutter siden, Freakshow skrev: god damn! det der var bare sinnsykt bøllete! Hehe takk😇 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet April 5, 2017 Forfatter Share Skrevet April 5, 2017 Idag ble det test fitment foran og bak. Heldig magisk hvordan dette ble😻. Små justering så er den ferdig får i år! Btw: telefon bilder... Eminent, Magnus., Chris11slett og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet April 5, 2017 Share Skrevet April 5, 2017 sjukt Even, ble ordentlig hårete kanter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet April 5, 2017 Share Skrevet April 5, 2017 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 5, 2017 Share Skrevet April 5, 2017 On 28.3.2017 at 23.48, Even Pladsen skrev: Fjor: 10 et18 225/40 og 11.5 et11 255/35 iår: 11 et18 245/35 og 12 et11 255/35 så dette blir greit bredt iår. Bare håpe det passer. Blir prøvd imorgen eller torsdag. Dersom du kun har byttet ytterkantene, så endrer du innpresset også. Innpresset blir redusert med halvparten av kantøkningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet April 6, 2017 Forfatter Share Skrevet April 6, 2017 10 timer siden, Magnus. skrev: sjukt Even, ble ordentlig hårete kanter Jepp ble det😅👌🏻 9 timer siden, Chris11slett skrev: Tøft! Ble det:-) 9 timer siden, E.H.D skrev: Dersom du kun har byttet ytterkantene, så endrer du innpresset også. Innpresset blir redusert med halvparten av kantøkningen. Okei trudde ikke at Innpresset ble flytta på jeg. Men da vet jeg det. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 6, 2017 Share Skrevet April 6, 2017 Innpress er regnet fra midten av felgen, så hvis du bygger ut med en tomme, så flytter du midten av felgen en halv tomme. Derfor endres innpresset. Det ser forøvrig rått ut, gleder meg til å se den live. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet April 6, 2017 Forfatter Share Skrevet April 6, 2017 49 minutter siden, Frode D skrev: Innpress er regnet fra midten av felgen, så hvis du bygger ut med en tomme, så flytter du midten av felgen en halv tomme. Derfor endres innpresset. Det ser forøvrig rått ut, gleder meg til å se den live. Okeei, men da skal jeg prøve og finne ut innpresset idag. Takk skal du ha Frode!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet April 6, 2017 Forfatter Share Skrevet April 6, 2017 Tatt en service på bil. Bytta olje, olje filter, coupefilter, bremsevæske, luftfilter og toppdeksel pakning. Utrolig hvor fin den var i toppen av motoren. Så fylle på servo olje imorgen. Det var på tide å bytte toppdeksel pakningen. Begynte å svette mye. Den var sprekt i flere steder. Den var så hard at du kunne slå noen med den😅 And-reas, fxslin og BjornarHS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 6, 2017 Share Skrevet April 6, 2017 11" ET6 og 12" ET7 sånn ca har du nå, hvis du kun har satt på breiere ringer Saftig specs, mao. Even Pladsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå