Gå til innhold

Sedona rød E82 123d, Solgt


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

På en vegg så ser det bra ut, men uansett lengde så ser jeg forskjell når jeg ser inn i lyktene.. :/

Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer.

 

Husk at lysmønsteret til lampene er forskjøvet med en drøy meter, så hvis du står et stykke unna og kikker på den venstre lykta, så skal den høyre se lik ut hvis du flytter deg en drøy meter til venstre (eller til høyre i forhold til bilen, da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen skla jeg vaske og gjlre klar bilen for salg samt lage annonse, så om dere vet.om noen som lurer seg på en stilig e82 så skrik ut :)

Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du selger bilen.. Hva skal du bytte til?

Ja er endig det er synd for jeg har mange gode planer for den.. Men leilighet er dyrt og må vurderes først :)

Nei ser for meg en E46 316 2001-2005 stv fra 30-40k :) litt mer størrelse og rimeligere bil i totalen :)

Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du selge bilen med style 128-felgene? Jeg skal bytte ut E46'en min med E90 og vurderer de felgene. Jeg vil bare handle bil før jeg kjøper nye felger.

 

Det er forresten en '03 E46 316i stv jeg skal selge. Legger den ut for 35k en av de neste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du selge bilen med style 128-felgene? Jeg skal bytte ut E46'en min med E90 og vurderer de felgene. Jeg vil bare handle bil før jeg kjøper nye felger.

 

Det er forresten en '03 E46 316i stv jeg skal selge. Legger den ut for 35k en av de neste dagene.

 

Hjulene selges ikke med bilen ettersom de ikke passer ordentlig til den, så du er meget velkommen til å kjøpe dem :) Kan også ta dem med meg til stavanger og få dem pulverlakkert i hvilken farge du vil neste gang jeg skal hjem (mot et overkommelig beløp selvfølgelig) :)

 

Er jo slik en jeg er ute etter så send meg info osv, eller står det om den i tråden din?

 

Neinei, du skal handle e81 du. :D

 

Hehe gir deg ikke på den nei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...