andreaskarm Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 Godt valg. Selv kjørt med Ventus dekkene til Hankook. Kjempedekk, samt støysvake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 Dette er bare tull. Jeg kjørte til tyskland i sommer, samt rundt Nurburgring med disse på vått. Og de fungerte kjempebra. Aldri hatt noen problemer. Når det gjelder falken, er disse altfor firkantet, og vil deg problemer med sporing. Ikke noe tull for min del. Selvopplevd. Mine slapp tvert ved nødbrems i ca. 70-80 kmt på fuktig asfalt. Og de var det masse godt mønster igjen. Med Michelindekkene min så er det andre boller. Henger som klister uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Ikke noe tull for min del. Selvopplevd. Mine slapp tvert ved nødbrems i ca. 70-80 kmt på fuktig asfalt. Og de var det masse godt mønster igjen. Med Michelindekkene min så er det andre boller. Henger som klister uansett. Er det Michelin PSS du kjører nå? fikk tilbud på 1750 per dekk på disse, vurderer å ta dem istedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 Jeg er veldig for PSS, men husk at de er noe brede sammenlignet med mange andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 PSS all the way her ja. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Ble hankook dekka, fikk dem for 3140 inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 Sikkert milevis bedre enn DingDong.... liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 Sikkert milevis bedre enn DingDong.... Nankang dekka er blitt bedre de siste årene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Sikkert milevis bedre enn DingDong....Gikk etter dette http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2015-Sport-Auto-235-35-R19-UHP-Tyre-Test.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Nankang dekka er blitt bedre de siste årene Tror også nankang dekka har bedret seg, men var så lite opp til hankook dekka nankang ble nesten da jeg kunne fått dem på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 Ble hankook dekka, fikk dem for 3140 inkl frakt Det var kriminelt billig. Bruktkjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 29, 2015 Forfatter Share Skrevet September 29, 2015 Det var kriminelt billig. Bruktkjøp? Kjøpte på byttdekk.com. Kan alltids være tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 29, 2015 Forfatter Share Skrevet September 29, 2015 Imorgen blir det å frese/ dreie av 3-4 mm på navet til felgene bak, samt dreie noen senterringer. Har Ø72.5 på bilen men felgene er 74.2 om jeg ikke tar feil. Er ihvertfall en del løsere på navet enn originale felger. Går det greit med alu senterringer eller burde det være nylon? Thoughts? Dekkene har ankomst 5.10, så da håper jeg det skal passe litt bedre Tror jeg skal slippe unna valse ut hjulbuen noe spesielt, men kanten på innsidne må nok klemmes flat og innerskjerm samt overgang til bakfanger modifiseres lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Senterringer får du jo kjøpt på dekk1 ellelr lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 GS har og aluringar ein kan kjøpa som ein lett pressa i med håndmakt. Du trenge i alle fall ikkje å dreia til ringar som blir ein presspasning når dei skal monterast. Eg køyrer med aluringane til GS på mine 19" RH X-Rad på E34'en, og det funka knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå