Freakshow Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Jo, det kan man si. Men når man ikke er fornøyd må man gjøre det om igjen. Fy å det rute limet sitter Ja det trur jeg på! Hva bruker du for å splitte de? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Kosta meg ca 4500,- Sjekk ut: http://www.p3cars.com/ Haha, da var det nok den jeg så. Hos Bimmian.co.uk Du har nok mye mer bruk for en sånn enn meg. Skulle bare hatt motortemp en plass.. Legg ut hvis du tester 0-100 på den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 For den prisen der nærmer man seg jo prisen av et Performance-ratt med display (for de med e9x+). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2015 4500,-? Da tror jeg det blir Aero sideskjørt på meg før det skjer Ja, syntes vel Aero sideskjørt er en bedre prioritering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2015 Ja det trur jeg på! Hva bruker du for å splitte de? Bruker varmepistol og klipstrekker eller hva den kalles Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2015 Haha, da var det nok den jeg så. Hos Bimmian.co.uk Du har nok mye mer bruk for en sånn enn meg. Skulle bare hatt motortemp en plass.. Legg ut hvis du tester 0-100 på den der Skal legge ut 0-100 når jeg får bilen komplett med lamper og litt ekstra stæsj... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2015 For den prisen der nærmer man seg jo prisen av et Performance-ratt med display (for de med e9x+). Det kan du si, men er ikke et option på Z4. Men passer E93n min da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Tråd på e93?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2015 Tråd på e93?? Dårlig med tråd, den hadde blitt litt kjedelig. Er bruksbilen dette... Men er en 320i uten M-pakke. Det bryr jeg meg ikke så mye om, så lenge den har sportstolene. Har også montert M-ratt. Ellers har bilen Eibach senkefjærer, 19" felger og Aero frontleppe.. Sondre92 og flobben reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 24, 2015 Share Skrevet Oktober 24, 2015 Meget fin den der! Luksus å ha en cab som bruksbil Klart hvis du ikke gjør mye med den så kan det bli en kjedelig tråd, men legg gjerne ut mer bilder av den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 24, 2015 Share Skrevet Oktober 24, 2015 Det kan du si, men er ikke et option på Z4. Men passer E93n min da:)Har du lyst på? Jeg har daglig mas om jeg ikke kan bytte tilbake til det originale rattet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 24, 2015 Share Skrevet Oktober 24, 2015 Har du lyst på? Jeg har daglig mas om jeg ikke kan bytte tilbake til det originale rattet... Hvor dyrt er dette rattet ditt a? Alt er inkludert? Bmwz: utrolig stilig fargekombinasjon på Z4. Regner med at med ESS så går denne styggjævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 24, 2015 Share Skrevet Oktober 24, 2015 Har ikke tenkt så mye på pris igrunn, men ser for meg noe i området 4-5. Må først bestemme meg om jeg skal gi etter. Det som evt. selges vil være ratt, kabelsett, modul og slepering. Airbag og rattdeksel vil bli beholdt. ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
homble Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 z4 er gromt vi (fattern) har en 2012 z4 3.5is med ssp steg2 415hk. usikker på 0-100 men org er 4.8 så tipper 4.4-4.5 sek 75hk så aner ikke hva d utgjør i 0-100??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 :clap:Fantastisk flott Z Coupe. Nå er jo du erfaren mtp Z, så visste vel at dette ble bra! Detaljerikt og strøkent. Av farge ville jeg sagt Atlantis evt LBB, men jeg er svak for blå... Men den du valgte var aldri feil, håper å se bilen live en dag! Kudos for nok en gjennomført Z! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå