bmwZ Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2016 (endret) Knirkelyda i dashen må ein unngå for ein kvar pris! E tross alt ikkje eit Volkswagen-forum detta her Nei, å godt er det Endret Januar 18, 2016 av bmwZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2016 Da fikk jeg også mine børstet alu paneler tilbake fra lakk... Etter en del jobb ble dette sånn jeg så for meg på forhånd Fargene er lakkert i to steg, deretter to lag med mye klarlakk for å viske ut maskeringskanten mellom rødt og sort... Deilig å ta på overgangen nå... Hehe... Skulebollen, HPVL, StigJ og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 20, 2016 Share Skrevet Januar 20, 2016 Blir super bra og mega spesiell denne Z4'n din! Imponert over dette alså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2016 Vi får håpe det ikke blir "over the top" når installert HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2016 Vi har faktisk fått inn gamlebilen til Lenny i kommisjon på jobben. Sjelden en coupe er til salgs Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2016 (endret) De nye listene er på plass, selv om det ennå gjenstår litt arbeid på interiøret så begynner det å ta form Nå er også airbagen trukket i alcantara... Endret Januar 24, 2016 av bmwZ Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 24, 2016 Share Skrevet Januar 24, 2016 Holy cock! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Januar 24, 2016 Share Skrevet Januar 24, 2016 (endret) Bilen din er jo som alle sier utrolig gjennomført! dette bekrefter gjerne uttalelsen din om at det ser litt horete ut med rød alcantara:P hadde jo tross alt det I e92'en jeg hadde for litt tilbake :S Jeg tar vekk bildene hvis de er for slitsomme for øynene å se på Endret Januar 24, 2016 av Bjanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 24, 2016 Share Skrevet Januar 24, 2016 Detta blir gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 24, 2016 Share Skrevet Januar 24, 2016 fy faen! helt perverst!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2016 Det røde interiøret i M3n Bjanne var litt "over the top" ja Takk for hyggelige tilbakemeldinger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2016 Fikk noen bilder av felgene etter pulverlakk før i uken... Fargen heter Bronze burst... Er ikke helt overbevist selv enda! sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 Spent på felgene på bilen. Når du trekker airbagen med alcantara, vil det påvirke hvordan den utløses ved en eventuell kollisjon? Airbagen kommer vel ut fra BMW-rondellen og "revner" utover(?) Mulig det ikke er sånn på Z4, men det er sånn på E9x. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2016 13 minutter siden, Frode D skrev: Spent på felgene på bilen. Når du trekker airbagen med alcantara, vil det påvirke hvordan den utløses ved en eventuell kollisjon? Airbagen kommer vel ut fra BMW-rondellen og "revner" utover(?) Mulig det ikke er sånn på Z4, men det er sånn på E9x. Ja, det er jeg spent på selv... Airbagen har en skjøt på midten som er veldig lite synlig.. Sprekker der om den blir utløst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 1 minutt siden, bmwZ skrev: Ja, det er jeg spent på selv... Airbagen har en skjøt på midten som er veldig lite synlig.. Sprekker der om den blir utløst Skjønner. Burde vel egentlig ikke tvile på at du gjør noe uten å tenke gjennom det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå