hermanoo90 Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 Wow, for en bil og riktig updates, taket ble rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 Ble meget bra med helrøde lykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 Wow! Du er jammen meg kjapp! Ser sykt strøken ut! Kjempepen detalj med lyktene! Og de kler virkelig sort tak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 Ble bra det, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 Ble utrolig bra med foliert tak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 ble jævlig bra med røde lykter og sort tak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 Utrolig pen bil ! Z4 coupe står på lista over bil som må eies en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 (endret) Hermegås Neida. Ble meget bra dette. Hvilken lakk brukte du på lyktene? Jeg har kun folie på mine som er litt blass i rødfargen. Så det viser ganske godt. Har prøvd Biltema sin transparente lakk på E91en jeg hadde. Der tok avfettingen lakken litt etter litt. Endret Mars 16, 2015 av StigJ bmwZ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 (endret) Fått deg BMW igjen nå ja Liker detaljene!! Perfekte Mods Endret Mars 16, 2015 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Flott z4 dette! Helrøde baklykter ble kledelig på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 Wow! Du er jammen meg kjapp! Ser sykt strøken ut! Kjempepen detalj med lyktene! Og de kler virkelig sort tak. Hvor i landet holder du til? Jo takk:)Holder til i Skien/Oslo... Har du noe respons på din annonse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 Hermegås Neida. Ble meget bra dette. Hvilken lakk brukte du på lyktene? Jeg har kun folie på mine som er litt blass i rødfargen. Så det viser ganske godt. Har prøvd Biltema sin transparente lakk på E91en jeg hadde. Der tok avfettingen lakken litt etter litt. Ja litt hermegås, men taket og lyktene er velkjente mods på Z4 Coupe;) Kjøpte lakken på Thorshov Bilrekvisita. Har forseglet lyktene med keramisk lakkforsegling som blir like hard som klarlakk. Så da håper jeg det varer en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 Fått deg BMW igjen nå ja Liker detaljene!! Perfekte ModsTakker for det mr Har hatt Bmw en stund nå, har 3 for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 Takker for alle hyggelige tilbakemeldinger på Zen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå