BjornarHS Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 Instrumentpanelet ble spot-on lekkert! Skal sies røde skiver i instrumentpanel fort blir mindre pent på mange bilen...så ble det helt rått på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 Var veldig fint når det var lys i instrumentet. Er det ikke mulig å bytte farge på displayet der km osv står? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2016 Takk alle sammen, får ta noen bilder av det installert i daglys også😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2016 On Friday, March 04, 2016 at 8.16, Frode D skrev: Var veldig fint når det var lys i instrumentet. Er det ikke mulig å bytte farge på displayet der km osv står? Jo ble bra det, ja er mulig å bytte farge der også! Men etter å sett noen bilder av det, så ønsket jeg at han skulle la det være. Lysfilteret lyser ujevnt hvitt med led installert. Vet det er litt krasj med rødt og orange. Men bedre kontra led er det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 5, 2016 Share Skrevet Mars 5, 2016 Når eg såg dei raude skivene so va eg redd at du hadde bæsja på den berømte leggen. Litt for mykje 90's funk for min smak.. Men etter å ha sett dei montert (og spesielt i mørket) må eg nok innrømma at eg tok feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2016 On Saturday, March 05, 2016 at 10.31, RF91 skrev: Når eg såg dei raude skivene so va eg redd at du hadde bæsja på den berømte leggen. Litt for mykje 90's funk for min smak.. Men etter å ha sett dei montert (og spesielt i mørket) må eg nok innrømma at eg tok feil Ja, for mange kan det bli litt too much med røde instrumenter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2016 (endret) Legger ut ett par bilder med HRE felgene og instrumentet montert! Må si meg veldig fornøyd med sorte felger... Bare glede seg til den Helv.... nysnøen smelter nå Dekkene er Michelin Supersport i 225/35-19 og 265 /30-19 Endret Mars 7, 2016 av bmwZ Larsa97, BjornarHS, HenrikSolberg og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 Ser fantastisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 Rått! Du fikk felgene veldig raskt! Var de tilgjengelig i Europa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2016 31 minutter siden, Gabz skrev: Ser fantastisk ut! Hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2016 28 minutter siden, Gorg skrev: Rått! Du fikk felgene veldig raskt! Var de tilgjengelig i Europa? Nei, de hadde dem på lager hos HRE i Statene.. Tok 2.5 uker å få dem Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 herregud! helperverst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 (endret) Kledde det bedre med sort ja selv om jeg ikke kan se felgene Har jo sett disse felgene før på bilder Du får ta en runde med skikkelig kamera. Edit: Var bedre når jeg fikk sett bildet på en skikkelig pc-skjerm og ikke på en ekkel liten iPad Endret Mars 9, 2016 av StigJ Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Det ble innertier med de felgene der.. Fantastisk jobb du gjør.. Bilen ser fantastisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2016 On Tuesday, March 08, 2016 at 20.18, StigJ skrev: Kledde det bedre med sort ja selv om jeg ikke kan se felgene Har jo sett disse felgene før på bilder Du får ta en runde med skikkelig kamera. Edit: Var bedre når jeg fikk sett bildet på en skikkelig pc-skjerm og ikke på en ekkel liten iPad Hehe... Ja, er ikke lett å ta bilder av sorte felger med mobilen. Kan love å ta noen bedre bilder når alt kommer på plass... Gabz har sakt han skal hjelpe meg med noen bilder etterhvert, er ikke min sterkeste side. Selv om jeg også har speilrefleks som jeg skjeldent bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå