N.E.W. Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Et dusteindivid valgte å dra nøkkelen sin langs døren på Z3Coupe'n min for et par dager siden, og da spinner tankene. Battleship Grey dukket opp. Vurderer å enten lakke eller wrappe Z3C'n i denne sinnsykt deilige fargen. Tror den vil passe ekstremt bra på "sære" og formfulle biler som Z3C og Z4C. Digger forresten den røde Z4C'n din StigJ. Her er Z3'C'n min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Foliert Battleship Gray M5. Rå farge som funker som bare juling med litt rødt. StigJ, Freakshow og HenrikSolberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 (endret) Den battleship grey fargen er skikkelig tøff mot rødt. Men har enda ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gå for. StigJ har jo vært inne på blå, men er ikke 100% overbevist om det passer veldig godt til rødt interiør. Superman/Spiderman tema med andre ord Problemet er at jeg nå har forelsket meg i en blåfarge, Individual San Marino blau. Men går fargene sammen? Endret Juni 9, 2015 av bmwZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Battleship Gray er nydelig mot rødt, jeg stemmer heller for den, enn SM blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 http://f30.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=1191025&stc=1&d=1428869479 Her har du et bilde av 435i med battleship gray wrap og svarte detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Er vel fortsatt grå som er favoritten til å vinne, men ikke 100% enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Personlig så syns eg ikkje fargen var såå fin. For kjedlig i matt, og blank så var den litt rar. Men du som skal ha bilen og du som skal være fornøyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 De to siste bildene av gråfarger i tråden, er alt for lyse. Derimot er dette komboen jeg ønsker meg for øyeblikket: Porsche GrauSchwarz, mørke felger og røde calipere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Calypsorot metallic eller Fjordgrau metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 bah ikke sorte/mørke felger! de bare forsvinner! Skulebollen og Haug reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 Blir nok mørke felger "Freakshow". De er allerede bestilt Ser hva du mener med at de forsvinner, men skal ha røde calipere bak dem, da gjør mørke felger dem mer synlige og lager en kontrast. Nå skal jeg heller ikke ha sorte felger, men gunmetall. Felgene er bestilt fra statene og heter TSW Bathurst Gunmetal. Dimensjonen er 19" og felgene er rotary forged med en vekt på kun 9,5 og 10kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Hva med Ferrari silverstone metalic? [emoji4] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 Ferrari Grigio Silverstone har jeg sett så mange biler med siste årene at jeg er dritt lei Men takk for forslaget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 (endret) Den forrige E85en min så vel ikke så galen ut med sorte felger heller! Endret Juni 11, 2015 av bmwZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Av gråfargene her synes jeg battleship er den som gir meg mest wooow effekt, men tror uansett hva du ender på at sluttresultatet blir mega. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå