Nyheim Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Pen bil og bra arbeid! Følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet August 17, 2015 Forfatter Share Skrevet August 17, 2015 Pen bil og bra arbeid! Følger med her! Tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2015 Er ikke allverdens aktivitet her om dagene. Men tenkte å slenge ut et bilde av min siste investering, faller sikkert ikke i smak hos alle, men JEG liker det Nokså strøkent komplett M3-interiør, takk til -Roger- her inne for en hyggelig handel tobiasw og -Roger- reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Nam. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Det tror jeg blir veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2015 (endret) Det tror jeg blir veldig bra. Satser på det jeg også Håper på å begynne montering i morgen Endret Oktober 2, 2015 av EAustevoll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2015 Nam. Godt det faller i smak hos flere enn bare meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 fy faen det blir bra! elsker det interiøret!!!! digger at flere en meg som tar sjanser på andre interiør sort/grått! -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Blir bra det der er det carbonschwarz farge på bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Det er ALDRI feil med svart bil og rødt interiør! Fin bil Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2015 Det er ALDRI feil med svart bil og rødt interiør! Fin bil Satser på det skal bli ganske bra når alt er montert ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2015 Blir bra det der er det carbonschwarz farge på bilen din? Tror det skal bli skikkelig bra. Tror fargen er Carbonschwarz ja, uten at jeg skal være 320% sikker -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Oktober 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2015 Da kommer noen biler av interiøret. Byttet det forrige lørdag, og brukte ca 4-5 timer inkl diverse pauser, banning og kjefting Veldig enkel oppgave å bytte, selv for meg som ikke akkurat er bilmekaniker av yrket. Vel, bilder sier mer enn ord Enjoy Jeg personlig liker det røde veldig godt, synest rødt mot svart er en vinner -Roger-, Thundercoil og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 Ja, dette ble en vinner, uten tvil. Godt at noen tør. EAustevoll reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 (endret) Ble veldig bra! Elsker det! Endret Oktober 12, 2015 av Gabz EAustevoll reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå