Gå til innhold

Beholder tråden,»NY» F11 535D på plass!


 Share

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Fahad skrev:

Den leppen har 100% perfekt passform, så det er bare å kjøre på ! :) De demonterte min også og satte på nye skruer. Regner med at du leverte den til auto skade på Lørenskog? :) 

Passformen så veldig ok ut, men jeg fikk den ikke 100% inntil dekslene rundt tåkelysene når jeg testet igår. Får se hvordan den blir når jeg skal montere.  Leverer den til Bavaria Gardermoen. De har fått ny spot repair avdeling der, og han er MEGET dyktig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TommyFF skrev:

Passformen så veldig ok ut, men jeg fikk den ikke 100% inntil dekslene rundt tåkelysene når jeg testet igår. Får se hvordan den blir når jeg skal montere.  Leverer den til Bavaria Gardermoen. De har fått ny spot repair avdeling der, og han er MEGET dyktig :) 

Det samme problemet hadde en kompis av meg også. Anbefaler deg å legge sort folie under hvis du har tenkt til å lakkere den sort slik at du ikke ser lakken på bilen 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Fahad skrev:

Det samme problemet hadde en kompis av meg også. Anbefaler deg å legge sort folie under hvis du har tenkt til å lakkere den sort slik at du ikke ser lakken på bilen 

Jeg hadde tenkt til å gjøre det om jeg skulle lakkert i sort, men jeg endte på hvit, og den er allerede ferdig lakkert :) 

Der virker som kopi leppene er laget helt etter fangeren, da glippen som blir, tilsvarer tykkelsen på den dobbeltsidige teipen. Jeg så den fra GS live igår, og den var helt identisk. Får se hvor bra det blir under montering imorgen :) 

8 timer siden, chrislindgren skrev:

Strøken bil du har! 😄

Hvor bestiller du M-performance delene?

Tusen takk for det :-D

Jeg bestilte alt via jobben, som forøvrig er Bavaria i Lillestrøm :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig leppen montert,  og jeg vil si meg veldig godt fornøyd :) 

Rakk ikke montere senk, og ikke har jeg skaffet meg sommerfelger heller, så det gjenstår jo en del for helhetsinntrykket sin del. 

Angrer personlig IKKE på at jeg valgte å lakkere den i bilens farge, og jeg synes det faktisk ser enda bedre ut i virkeligheten enn på bildene.

Hva synes dere? 

 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Walkabout skrev:

Akkurat så bra som jeg visste det kom til å bli å lakkere den i bilens farge. Lekkert!

Jeg ble omsider enig. Takk for det :-) PS: Nå er det din tur, bare husk å lakker den sort 8)

5 timer siden, Fahad skrev:

Så veldig bra ut 👍

Takk for det :-D

2 timer siden, Frode D skrev:

Leppen er fin i bilens farge. Men jeg tror det er fordi bilen er hvit, og ikke blå f.eks.

Forøvrig en veldig fin bil du har. :)

Tusen takk for det :-DJeg er som nevnt veldig fornøyd med at den ble hvit, og jeg føler formen på leppen kommer mye tidligere frem slik den er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, TommyFF skrev:

Jeg ble omsider enig. Takk for det :-) PS: Nå er det din tur, bare husk å lakker den sort 8)

Blir definitivt hvit på meg også om jeg skal gå for leppe! Send meg gjerne en PM med hvor du bestilte fra og hvor mye prisen endte på :) Litt skeptisk til om bilen blir for lav med både senk og leppe, jeg får sjekke litt. Men det blir uansett ikke før neste år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...