Walkabout Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Ingen tvil om at det er finest, men jeg bruker heller 200 spenn på lakk eller folie enn 5000 for demontering av fanger, plastsveising og lakkering av hele bakfangeren på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Edit: Dobbelpost. Koster det gjør det, men da er bedre å droppe hele greia og beholde det originalt. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Januar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2016 (endret) Da har jeg prøvd med carbonstusser også. Hva syns dere? Ble ikke så bra med lys på bildene men.. Endret Januar 15, 2016 av 740AV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Personlig syns jeg det blir for mye sort, lite kontrast. Ville hatt det uten de sorte stussene. Ellers er oppsettet bak meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Helt enig med Gorg. Ikke noe fan av krom, utenom på eksosstussene, der er det et must - spesielt når bilen er sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Synes det ble råtøft! Kult med noe som ikke alle har også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Så mye bedre ut med krom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Januar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2016 Jeg synes selv det ble ganske ok faktisk Passer bedre til gråfargen på diffuseren på en måte, selv om det er lite kontrast. Så d blir sikkert til at jeg bruker disse en liten stund. Er veldig enkelt å bytte tilbake igjen når jeg blir lei av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Får i hvert fall beskyttet kromrørene til du tar de av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Ble så "usynlig" i sort.. Også så de så små ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 må si meg enig med mengden her! crom var bedre Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 30, 2016 Share Skrevet Januar 30, 2016 fin bil du har fått deg, bra løft fra folkevogna gjorde seg bra både felgene og eksosen! regner med at eksosen ser bedre ut irl enn på bilder.. vanskelig å ta bilder av sort.. ble det mye lyd egentlig? kunnet tenkt meg en annen eksos selv på e39n men aaaner ikke hva jeg skal gå for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Januar 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2016 Takker Er noe annet det her en enn vw sharan ja. Klarer ikke helt å bestemme meg for disse eksosstussene . Akkurat nå kjører jeg med de blanke ovale igjen. Lyden ble så å si uforandret. Iallefall innenifra. Utvendig høres det litt annerledes ut ved "takeoff" og ved pådrag. Du har vel 6'er i 525'n dine space, så da er det vel litt lettere å få fram litt go'lyd Det er jo mye forskjellig å velge mellom til e39 vil jeg tro. Ellers har jeg gått til anskaffelse av enda en "ny" bruksbil. Denne gangen også en x3, men av litt eldre produksjonsdato S. Gunstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 1, 2016 Share Skrevet Februar 1, 2016 Grattis med en til da Synes du bare skal kjøre cleant med helt runde, blanke potter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 så du handler da er det compacten som står for tur ut eller? har 6er ja, så kan jo bli litt tøff lyd i den. men er veldig usikker på hva jeg skal gå for. enklest er jo selvsagt supersport eller tilsvarende. men får mye universalpotter og da, slik som denne f.eks fra simons. krever nok litt sveising/ tilpassing men blir til gjengjeld veldig billig da: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå