Gorg Skrevet Juni 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2016 Rundet 100.000km her om dagen, feirer med batteribytte og oljeskift i neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 8, 2016 Share Skrevet Juni 8, 2016 12 timer siden, StigJ skrev: Nerta skal prøves her også. Har stor tro på denne siden den kan erstatte to ting. Må bare bruke opp SurfexHD og Autofoamlageret mitt.... @Frode D Er jo ingenting i veien å legge på et lag med voks i ny og ne. Bare å vaske bilen veldig grundig først. Tar deg 30 minutter ekstra i tillegg til vasken må få bestilt meg nerta selv! ^^ men er vel ikke vits og bruke opp surfex´n? den kan jo brukes te så mangt ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet Juni 8, 2016 Share Skrevet Juni 8, 2016 Hei! Fin bil. Om du fortsatt leter ett Led til AE så vil jeg anbefale og ta en titt på MTEC pærer. Dette er det beste du får tak i, koster litt. Men de lyser bra og holder. Billig pærer til 4-5 hundre kroner ryker fort og lyser dårlig. Hadde MTEC pærer selv på min E92, betalte rundt 2200,- inkl frakt og porto fra USA. Legger ved en link http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=mtec+angel+eyes+e91&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xmtec+angel+eyes+e91+lci.TRS0&_nkw=mtec+angel+eyes+e91+lci&_sacat=0 Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 8, 2016 Share Skrevet Juni 8, 2016 Finnes i Norge og. https://www.9rds.no/collections/mtec/products/mtec-versjon-3-0-led-angel-eye-paerer-for-bmw-e39-e60-e61-e63-e64-e87-v3-0?variant=18540597639 Har de ovenfor her i min, utrolig fornøyd med de. Som nevnt bedre å kjøpe skikkelig kvalitet i første omgang framfor masse billigpærer. Kraftig og fint lys, god kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boxxaholic Skrevet Juni 8, 2016 Share Skrevet Juni 8, 2016 Hei, fin bil du har fått deg! Jeg lurer på noe, jeg har en e90 med msport understell, og vurderer å kjøpe meg 19" felger. Hvordan syntes du bilen er med det oppsettet? Må du bruke tannbeskytter på dårlige veier? Takker for svar Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2016 1 time siden, Boxxaholic skrev: Hei, fin bil du har fått deg! Jeg lurer på noe, jeg har en e90 med msport understell, og vurderer å kjøpe meg 19" felger. Hvordan syntes du bilen er med det oppsettet? Må du bruke tannbeskytter på dårlige veier? Takker for svar Takker Hadde en e46 med msport tidligere, og den hadde 17" med betraktelig mer gummi. Føler at e91 med 19" er mye mer komfortabel på dårlig vei enn e46 var. Det er jo ikke på høyde med 5 serien, men syns det går greit på dårlige veier. Nå liker jeg ikke å kjøre på dårlige veier, så unngår det så mye som mulig. Hva har du i dag? Du må lage tråd på bilen din Boxxaholic reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boxxaholic Skrevet Juni 9, 2016 Share Skrevet Juni 9, 2016 7 timer siden, Gorg skrev: Takker Hadde en e46 med msport tidligere, og den hadde 17" med betraktelig mer gummi. Føler at e91 med 19" er mye mer komfortabel på dårlig vei enn e46 var. Det er jo ikke på høyde med 5 serien, men syns det går greit på dårlige veier. Nå liker jeg ikke å kjøre på dårlige veier, så unngår det så mye som mulig. Hva har du i dag? Du må lage tråd på bilen din Takk for svar! Jeg har nettopp kjøpt en e90lci 325i (N53) . den er dønn orginal nå, men jeg vurderer å kjøpe meg M pakke utvendig , gs-concave i 19" og eisenman eksos til å begynne med. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2016 2 timer siden, Boxxaholic skrev: Takk for svar! Jeg har nettopp kjøpt en e90lci 325i (N53) . den er dønn orginal nå, men jeg vurderer å kjøpe meg M pakke utvendig , gs-concave i 19" og eisenman eksos til å begynne med. Såpass! Blir veldig bra med de oppgraderingene Boxxaholic reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2016 Stas å havne på forsida til bimmers på facebook! 😎 Marius2002, StigJ, ahj og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 9, 2016 Share Skrevet Juni 9, 2016 On 8.6.2016 at 21.27, Gabz skrev: Finnes i Norge og. https://www.9rds.no/collections/mtec/products/mtec-versjon-3-0-led-angel-eye-paerer-for-bmw-e39-e60-e61-e63-e64-e87-v3-0?variant=18540597639 Har de ovenfor her i min, utrolig fornøyd med de. Som nevnt bedre å kjøpe skikkelig kvalitet i første omgang framfor masse billigpærer. Kraftig og fint lys, god kvalitet! det er vel faktisk ikke en gærn pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 9, 2016 Share Skrevet Juni 9, 2016 Nope. Er jo garanti også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2016 Den pæra funker ikke på min bil, men har vurdert mtec v3. Skal se når jeg får justert pæra på de nye. 2000 er mye for to pærer.. Og da er vel ikke mva med heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 10, 2016 Share Skrevet Juni 10, 2016 Kan anbefale de her. Kjøpte den som siste forsøk før V3, siden de er så sykt dyr. Er veldig fornøyd med lysstyrken og fargen, men har bare hatt de i 2-3 mnd så kan ikke si så mye om holdbarhet. Bilder i sollys: https://flic.kr/p/Fjpe6D , https://flic.kr/p/Ghj5Zo Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2016 Er det vanskelig å ta ut hele lykta? Ville ha lettet monteringen enormt evt må luftfilterboksen demonteres for å komme skikkelig til AE pæra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 10, 2016 Share Skrevet Juni 10, 2016 Hvorfor skal du ut med lykta? åpner bare dekselet på toppen og fjerner pæra. Med mindre det er annen måte på E91 LCI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå