Mistermister Skrevet Juli 2, 2015 Share Skrevet Juli 2, 2015 (endret) Kjøpte oss i dag en BMW X5 2014 modell. 3 liter 258hk. Greit utstyrt. Veldig fornøyd:-) Byttet inn den ene av våre to F11'er. Har ikke så mange planer med denne men har lyst på Performance frontleppen:-) Endret Juli 2, 2015 av bjornsture flobben og Torek reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Juli 2, 2015 Share Skrevet Juli 2, 2015 Gratulerer med en drømmebil! Kunne absolutt tenkt meg en slik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 2, 2015 Share Skrevet Juli 2, 2015 Gratulerer med fantastisk bil, dette er konge på veien . Men leste jeg riktig, hadde dere to F11er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 2, 2015 Share Skrevet Juli 2, 2015 Fantastisk maskin det der ja Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Juli 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2015 Gratulerer med fantastisk bil, dette er konge på veien . Men leste jeg riktig, hadde dere to F11er?Ja vi hadde to 2013 modeller F11. En hvit og en svart. Byttet inn den svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 2, 2015 Share Skrevet Juli 2, 2015 Flott X5, men hvorfor synes du X5 er bedre enn F11? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Juli 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2015 Jeg har nå hatt fire F11 og hadde lyst å prøve noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 3, 2015 Share Skrevet Juli 3, 2015 har fryktelig lyst til å gjøre samme hoppet, men sliter litt med at verditapet på F11n har vært stort og X5 ikke har tapt seg like mye ennå. Grattis med fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Juli 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2015 Ja det var også en av grunnene til at jeg byttet, det at F11 taper seg mye i verdi om dagen og enda mer blir det når neste generasjon kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Juli 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 3, 2015 Share Skrevet Juli 3, 2015 Jeg har nå hatt fire F11 og hadde lyst å prøve noe annet F11 er en flott bil Men må si at det er noe eget med 258 hk og 6'er Antar en 530d hadde stått seg godt mot en 30d X5 også. har fryktelig lyst til å gjøre samme hoppet, men sliter litt med at verditapet på F11n har vært stort og X5 ikke har tapt seg like mye ennå. Grattis med fin bil. Har F11 egentlig tapt seg mer enn X5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 3, 2015 Share Skrevet Juli 3, 2015 Tja, siden min er 2012 modell og x5 jeg ser på er 2014+ så har den hatt flere år på baken med verdifall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Juli 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2015 Min X5 hadde en nypris på over 1,2 mill og har tapt seg over 200k. Men alle bilselgeren jeg har snakket med forteller at F11 har rast fryktelig mye i pris den siste tiden... Jeg synes det ble litt for risky å sitte med to F11'er. Nå når jeg har kjørt X5 et par dager så var det litt trist å sette seg inn i vår F11. Den virker litt utdatert i forhold til X5'en på en måte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 3, 2015 Share Skrevet Juli 3, 2015 Grattis med X5, litt annen type 4x4 enn LC AT dette Er for øvrig uenig i at F11 fremstår utdatert i forhold til F15, det vil avhenge helt av hvilken årsmodell det er. En F11 LCI vil være helt jevngod med en F15, i alle fall interiørmessig. Eksteriørt kan en peke på at F15 har visse momenter av mer moderne BMW-design, f.eks. lykter som går helt inn mot grillen. M Performance-leppen kler F15, du bør også vurdere den bak. Ville også gått for en sort blank X5M Performance-grill med doble riller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Juli 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2015 Grattis med X5, litt annen type 4x4 enn LC AT dette Er for øvrig uenig i at F11 fremstår utdatert i forhold til F15, det vil avhenge helt av hvilken årsmodell det er. En F11 LCI vil være helt jevngod med en F15, i alle fall interiørmessig. Eksteriørt kan en peke på at F15 har visse momenter av mer moderne BMW-design, f.eks. lykter som går helt inn mot grillen. M Performance-leppen kler F15, du bør også vurdere den bak. Ville også gått for en sort blank X5M Performance-grill med doble riller. Ja jeg liker performance leppen. Bestiller man dette hos BMW forhandler? Lurer på hva den koster Burde absolutt hatt bak også ja. Og ny grill Dette er noe heeeelt annet enn Land cruiser Har jo aldri savnet større motor enn 520 men for en herlig lyd av 3 litern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå