Gå til innhold

Vår X5 2014 modell

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Hei

Nydelig bil forresten.

har bestilt meg x5 og lurer på en ting når det gjelder nyrene.

Min har night vision og dette får man ikke til performance nyrene, lurer da på om rammen på nyrene kan tas av og byttes med perormance rammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Nydelig bil forresten.

har bestilt meg x5 og lurer på en ting når det gjelder nyrene.

Min har night vision og dette får man ikke til performance nyrene, lurer da på om rammen på nyrene kan tas av og byttes med perormance rammen?

Det vet jeg faktisk ikke... Fikk Bilia verkstedet til å bytte nyrene, tok 20 min...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Byttet skiver og klosser fram og bak i dag. Bilen er gått 52000 km. Hadde nok ikke vært nødvendig å bytte skivene men det kostet ikke så mye ekstra når de likevel måtte bytte klossene. Bilia skulle ha 21000 kr for jobben:-) Så da byttet jeg det til halve prisen på Mekonomen med deler fra GS:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F15 er en flott bil, gratulerer med kjøp!

Kjøredynamikken hos X5 er veldig annerledes enn i en F11 som du fremdeles har/har hatt.

Hadde du hatt en LCI 530Xdat, "tror" jeg du hadde opplevd mindre forskjell.

Har kjørt alle generasjonene med X5 og fulgt dens reise, nå sist med et par døgn i en 40e.

Er STOR forskjell på disse generasjonene og personlig syns jeg F15 er en flott bil, men en BMW skal ha mer kjøreglede/dynamikk enn hva F15 har pr idag.

Man kan kjøre mer aktivt i en tilsvarende motorisert F11 enn hva tilfelle er med en F15.

Ikke for å bashe deg og valget ditt.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...