Mistermister Skrevet November 13, 2015 Forfatter Share Skrevet November 13, 2015 Ja:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Fått på vinterdekkene. 295/30-22. Fornøyd. Ser tøft ut. Men betyr det at du gikk fra 20" sommerhjul til 22" vinterhjul? Har du veid de? Må si jeg lurer på hvor mye 22" GS felger veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet November 13, 2015 Forfatter Share Skrevet November 13, 2015 Det stemmer:-) Hadde 20" på både sommer og vinterhjul men det så så lite ut... 22" ser helt rett ut:-) Veide de ikke, fikk lagt de på av firma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet November 13, 2015 Forfatter Share Skrevet November 13, 2015 Hvordan får jeg snudd bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 Du må snu bildene før du legger de ut her. Det gjør du i paint eller andre bilderedigeringsprogram, eller i forhåndsvisning hvis du har windows. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 Legger inn bildene fra mobilen... Finner ikke ut hvordan jeg får snudd de da... De ligger rett i mobilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 Hvilken telefon har du da? Er det iphone kan du redigere bilder under Bilder> rediger (på aktuelle bildet) en knapp som viser at du kan rotere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet November 29, 2015 Forfatter Share Skrevet November 29, 2015 Fått på 22" vinterfelger og svart performance grill. Vurderer frontleppe... Noen andre forslag til endringer? Trøndern Kim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Ser bra ut! Hadde droppet leppe på en SUV.. Ser bare bra ut når bilen er veldig lav, synes nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Hei Nydelig bil forresten. har bestilt meg x5 og lurer på en ting når det gjelder nyrene. Min har night vision og dette får man ikke til performance nyrene, lurer da på om rammen på nyrene kan tas av og byttes med perormance rammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Modus: Det letteste (og billigste) er nok bare å få noen til å foliere rammen på grillen din i blank sort folie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Modus: Det letteste (og billigste) er nok bare å få noen til å foliere rammen på grillen din i blank sort folie. Men det mest elegante er jo å gjøre det ordentlig å få det lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet November 30, 2015 Forfatter Share Skrevet November 30, 2015 Hei Nydelig bil forresten. har bestilt meg x5 og lurer på en ting når det gjelder nyrene. Min har night vision og dette får man ikke til performance nyrene, lurer da på om rammen på nyrene kan tas av og byttes med perormance rammen? Det vet jeg faktisk ikke... Fikk Bilia verkstedet til å bytte nyrene, tok 20 min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Desember 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2015 Byttet skiver og klosser fram og bak i dag. Bilen er gått 52000 km. Hadde nok ikke vært nødvendig å bytte skivene men det kostet ikke så mye ekstra når de likevel måtte bytte klossene. Bilia skulle ha 21000 kr for jobben:-) Så da byttet jeg det til halve prisen på Mekonomen med deler fra GS:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 17, 2015 Share Skrevet Desember 17, 2015 F15 er en flott bil, gratulerer med kjøp! Kjøredynamikken hos X5 er veldig annerledes enn i en F11 som du fremdeles har/har hatt. Hadde du hatt en LCI 530Xdat, "tror" jeg du hadde opplevd mindre forskjell. Har kjørt alle generasjonene med X5 og fulgt dens reise, nå sist med et par døgn i en 40e. Er STOR forskjell på disse generasjonene og personlig syns jeg F15 er en flott bil, men en BMW skal ha mer kjøreglede/dynamikk enn hva F15 har pr idag. Man kan kjøre mer aktivt i en tilsvarende motorisert F11 enn hva tilfelle er med en F15. Ikke for å bashe deg og valget ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå