Nyheim Skrevet Juli 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2016 4 minutter siden, Freakshow skrev: på den er det like breie felger foran og bak? Nei, er 8,5" fremme og 9,5" bak Så jeg bestilte 225/35 og 245/35 dekk for å få bitte litt strekk. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 12, 2016 Share Skrevet Juli 12, 2016 Nå, Nyheim skrev: Nei, er 8,5" fremme og 9,5" bak Så jeg bestilte 225/35 og 245/35 dekk for å få bitte litt strekk. ja er vel det ja bare på bilde ser felgene klin like ut, og jeg mins at det er null konkav på fram felgene på csl felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juli 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2016 Nå, Freakshow skrev: ja er vel det ja bare på bilde ser felgene klin like ut, og jeg mins at det er null konkav på fram felgene på csl felgene Åja på bilde ja! Ja, han følger jeg på M3cutters og han har 9,5" både fremme og bak. Er cmwheels så er samme hjulene som jeg har bestilt Trodde du mente hva jeg hadde bestilt. Her ser du et bilde av de som er på vei til meg, er litt mer konkav på bakfelgene ja fupsaker og Ivrig86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 12, 2016 Share Skrevet Juli 12, 2016 haha ja var bilde jeg mente! blir nok bra med felgene! gleder meg til å se de på bilen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juli 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2016 (endret) 3 minutter siden, Freakshow skrev: haha ja var bilde jeg mente! blir nok bra med felgene! gleder meg til å se de på bilen ^^ Jepp Tror det blir bra! Har lest på diverse forum at de er så å si lik ekte CSL felger i utforming på eiker, etc, og at disse er av kvalitet. Fins endel dårlige kopier. Endret Juli 12, 2016 av Nyheim Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 4, 2016 Share Skrevet August 4, 2016 Deg jeg spottet på E18 like ved Tusenfryd tidligere idag? Estorilblå E46 coupé clubsport hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet August 4, 2016 Forfatter Share Skrevet August 4, 2016 Nå, Gabz skrev: Deg jeg spottet på E18 like ved Tusenfryd tidligere idag? Estorilblå E46 coupé clubsport hvertfall Var nok ikke meg nei Både jeg og bilen er hjemme er i Troms. Var det facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet August 4, 2016 Forfatter Share Skrevet August 4, 2016 Kommer snart en oppdatering Skal ha service på bilen, samt sette på litt gromdeler! - Endelig fått 19" CSL felger, og fått lagt på dekk - Oljefilter, luftfilter, kupefilter, bensinfilter - Motorolje, girkasseolje og diffolje - Veivhusventilasjon - Toppdekselpakning og nye plugger - Nye sideblinkers Blir bra detta! Skal få helpolert bilen etter service, smekke på felga og resten av delene så blir det photoshoot. Tar service på den selv. sveigis, Gorg, fupsaker og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 4, 2016 Share Skrevet August 4, 2016 Tror det. Blir bra med service og felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet August 4, 2016 Forfatter Share Skrevet August 4, 2016 1 time siden, Gabz skrev: Tror det. Blir bra med service og felger Okay Ja, det blir bra det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 5, 2016 Share Skrevet August 5, 2016 woop woop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 5, 2016 Share Skrevet August 5, 2016 Sender du kontaktinfo til selger når det gjelder felgene på pm? Kunne tenkt meg de selv til min F20.. Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet August 7, 2016 Forfatter Share Skrevet August 7, 2016 Måtte bare prøvemontere felgene igår Finnsnes i fest her, så vaska bilen og monterte de. Straks service. Noen bilder Hva syns dere? HenrikSolberg, thomaleo, Gorg og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 7, 2016 Share Skrevet August 7, 2016 Veldig cleant og pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 7, 2016 Share Skrevet August 7, 2016 m´m´mmmmmmm! det var nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå