Frode D Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 Angående den oljesvettingen du hadde så var det likt på min '03 E46 316i. Da var det påfyllingslokket som var dårlig, både pakningen og de pinnene som skal presse lokket sammen når man skrur det fast. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2016 1 minute ago, Frode D said: Angående den oljesvettingen du hadde så var det likt på min '03 E46 316i. Da var det påfyllingslokket som var dårlig, både pakningen og de pinnene som skal presse lokket sammen når man skrur det fast. Takk for svar, det har ikke kommet tilbake etter dette ene tilfellet, heller, heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2016 (endret) On 1.3.2016 at 6:09 PM, Frode D said: Nylakkert diffusor i blank svart metallic! Bilen er ikke ren, dessverre, men det kommer. Endret Mars 9, 2016 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 12, 2016 Share Skrevet Mars 12, 2016 må du få vaska bilen nå! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2016 22 hours ago, Freakshow said: må du få vaska bilen nå! Den er vasket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 Synes nok det ser best ut med sort diffusor ja Men det går an å prøve litt forskjellig så ser man hva som funker og ikke. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2016 2 minutes ago, Fredrik 90 said: Synes nok det ser best ut med sort diffusor ja Men det går an å prøve litt forskjellig så ser man hva som funker og ikke. Mhm, var litt usikker, men.. Likte den "mykere" Sterling Grey-finish'en, denne var ikke så blank som jeg ønsket, og litt for identisk med originalt, men liker det, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2016 Sånn, da er bilen nyvasket og jeg har fått diffusoren mer blank svart. Liker det selv 😊 Venter ivrig på å montere 208M 😊 Også nye hvite led skiltlys.... 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 Ble pent det der! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2016 (endret) Takker, det synes jeg og. Legger ut noen flere bilder. Endret Mars 16, 2016 av Turbo-HF StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2016 (endret) Der var nye, fine led lykter på 😊 Endret Mars 16, 2016 av Turbo-HF Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2016 Ett av bildene jeg tok idag, fredag 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2016 Ser ut til at det blir sommerhjul på imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2016 Ser ut til at det blir sommerhjul på imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå