Slavearbeider'n Skrevet Februar 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2016 14 timer siden, Frode D skrev: Kan bli kult det der. Posten/Tollen er noe dritt av og til, samme skjedde med meg. De sendte først tre felger til meg, med momsregning, så kom siste senere med det samme.... Fikk du noe refundert da? Sendte mail til dem for en uke siden, enda ikke hørt noe. Men du som har koll på dekk og felg Frode, du vet ikke hva som hadde passet best på felga av dekk da? Vil ha moderat strekk og skal kjøre med moderat senk. Litt lavere enn den gamle E46'en din. Har sett for meg 215/40 og 245/35. 235 kan gå det og men er redd for at det blir for mye strekk. Har og sett endel på Nankang NS2 og Toyo T1r, dem er greie å strekke dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 Høres ut som et fornuftig valg med 215/40 og 245/35. Det ser veldig rart ut med mye strekk hvis bilen ikke er "lav nok". Har du gjort noe med hjulbuene bak? Toyo er nok litt bedre dekk enn Nankang, samt Hankook er bra å strekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 (endret) Nankang NS2 fungerer veldig bra til å strekke.. Jeg hadde disse selv på 8" og 9,5" felg. 215 og 235 henholdsvis. Mangen sier dette er drit dekk, men vil si meg uenig i det. Fungerte veldig bra på min bil vertfall. Lite støy, og ingen sporing. De var dog noe glatte på Nurburgring under regn. Men til vanlig kjøring også på vått på vanlig vei fungerte de veldig bra. Endret Mars 1, 2016 av andreaskarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 Det er første gangen jeg hører noen si at Nankang støyer lite(!). OK dekk til prisen men ikke noe mer enn det, er min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2016 14 timer siden, Frode D skrev: Høres ut som et fornuftig valg med 215/40 og 245/35. Det ser veldig rart ut med mye strekk hvis bilen ikke er "lav nok". Har du gjort noe med hjulbuene bak? Toyo er nok litt bedre dekk enn Nankang, samt Hankook er bra å strekke. Det er det jeg tenker og. Tror de dimmensjonene vil gi ett pent men ikke så aggresivt strekk. Det er Toyo jeg først og frest er mest gira på på. Det som er irriterende er at når jeg da sitter å ser på dekk og finner en dekktype som er lett og strekke og gir pent strekk, er det da uten felgbeskyttelse eller så er dimen helt på jordet. Er enten eller. Men jeg får se om jeg finner no Hankook dekk. Ventus kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 T1S er uten felgbeskyttelse og lager en rar bue når de strekker seg. T1R har felgbeskyttelse og strekker seg mye finere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2016 (endret) Da er ENDELIG alle fire felger trygt i hus. Ble litt dyrere enn jeg hadde sett for meg, men shit au. Noen som har noen forslag til ålreite dekk, med felgkantbeskyttelse? Har fått tatt litt bedre bilder av alle samlet. Slang de på bordet da de var for fine til å legges på gulvet, bortsett fra en felg, haha Har også fått tak i perforert håndtak til brekket, i samme materiale som rattet. Gleder meg til vår nå, kjenner jeg..... Endret Mars 7, 2016 av Slavearbeider'n endet bilder MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 Mmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 (endret) Da er det tid for en update igjen Bilen er ute i frisk luft igjen. Aldri vært så glad for å se en bil, som jeg var i går. Starta på første forsøk gjorde hu også. (Beklager kamera kvaliteten) Og da var på plass igjen i verdens beste interiør (igjen, beklager for mobilkameraet) Dumpa også innom en pakke med 328 bremseskiver og stålomspunnede bremseslanger fra england. (Igjen, beklager kvaliteten) Mulig det også blir testfit av Schnitzer hjula i helga.... Endret Mars 29, 2016 av Slavearbeider'n MarcusSteffensen, BjornarHS og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 2, 2016 Forfatter Share Skrevet April 2, 2016 Update: Prøvde Schnitzer felga på i stad. Var endel mer uttafor skjermene enn jeg trodde. Hadde sett for meg 215/40-18 og 245/35-18 Tror jeg må revurdere det litt, andre med noen gode forslag? Vil ikke ha noe særlig mindre en 235 bak. Buene bak er forøvrig valset også ser det ut som. Så har litt å gå på bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 jeg hadde 205/40 på RH hjula på m3 sedan min, de var riktig nok bare 8" bred foran, jeg synes ikke jeg fikk senket den nok. bak var de 10.5 med 245/35. grei strekk der. Men du har 10 så vill nok gått litt ned. uansett vil de nok gå litt inn når du får dekk på å ned på bakken. gjorde det på min iallefall kanskje 205/40 og 225/40, om du ikke har planer om å senke veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 Blir fett med de felgene på Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 Blir bra dette Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå