Slavearbeider'n Skrevet Juli 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2017 (endret) Har gått tilbake til Angel Eyes, gikk litt lei av å bare kjøre rundt med US, så nå blir det begge deler. Har også plastidippet chromeramma rundt nyrene i sort, vet ikke helt hva jeg synes. Kan hende de vokser på meg....hvem vet Tok noen kjappe bilder istad. Begynner å bli ganske fornøyd med bilen nå. Kompressoren var liksom det som manglet for å gjøre bilen komplett i mine øyne. Endret Juli 24, 2017 av Slavearbeider'n går litt fort når jeg skriver..... Even Pladsen, StigJ og Ivrig86 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 Lookin' good. Angående nyrene ville jeg beholdt krom. Synes svarte nyrer forsvinner så fort på svart bil, men smaken er som baken Super Mario og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 Helt rått! Men ikke sorte nyrer, det er ikke helt rått- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2017 12 minutter siden, Gabz skrev: Lookin' good. Angående nyrene ville jeg beholdt krom. Synes svarte nyrer forsvinner så fort på svart bil, men smaken er som baken Takk, chrome er nok veien å gå, er det jeg har sagt til meg selv også. Går nok tilbake til chrome om ikke så lenge. 9 minutter siden, stoltbmwelsker skrev: Helt rått! Men ikke sorte nyrer, det er ikke helt rått- Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 Fronten din forsvann plutselig med svarte nyrer etter min mening.. chrome kant og svart innmat er veien å gå. Resten er plettfritt. Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Juli 25, 2017 Share Skrevet Juli 25, 2017 Enig med resten her, chrome-kant er must på sort bil etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2017 Done! Rev av dippen i stad. Så nå er det tilbake til sånn det skal være. RF91, Marius2002, bimmerfun og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 25, 2017 Share Skrevet Juli 25, 2017 Blei veldig mykje bedre med ein gang. Flott bil du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2017 4 minutter siden, RF91 skrev: Blei veldig mykje bedre med ein gang. Flott bil du ha Ja, fronten blir borte med helsorte nyrer. Mye bedre nå. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toratl Skrevet Juli 26, 2017 Share Skrevet Juli 26, 2017 Så ett strøkent eksemplar av e46 som lignet din på 7 eleven på linderud i går mellom 16 00 -1700 i går tirsdag. Var det deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2017 59 minutter siden, toratl skrev: Så ett strøkent eksemplar av e46 som lignet din på 7 eleven på linderud i går mellom 16 00 -1700 i går tirsdag. Var det deg? Det var meg ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toratl Skrevet Juli 26, 2017 Share Skrevet Juli 26, 2017 Fin coupe. Leste denne tråden mandag kveld, var på oslo tur tirsdag . Snakker om tilfeldighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2017 4 minutter siden, toratl skrev: Fin coupe. Leste denne tråden mandag kveld, var på oslo tur tirsdag . Snakker om tilfeldighet. Takk. Haha, ja snakk om tilfeldighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 30, 2017 Share Skrevet Juli 30, 2017 Finest med krom nyrer ja! Ang AE så ble det bra, men dumt det gule i reflektoren lyser opp sammen med ringene. Det ødela litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2017 On 30.7.2017 at 3.00, DanielStance skrev: Finest med krom nyrer ja! Ang AE så ble det bra, men dumt det gule i reflektoren lyser opp sammen med ringene. Det ødela litt.. Ja, det er litt dumt at de lyser opp, de gule reflektorene er mer ment for å få en litt annen look en det veldig mange andre har på e46'er. Er altfor mange som har lik front. Relektorene gjør seg best på bilder uten AE påslått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå