Positiv Skrevet Juni 23, 2017 Share Skrevet Juni 23, 2017 (endret) Har lest igjennom, tråden din. Og må si meg meget imponert, over arbeidet du har gjort. Endret Juni 23, 2017 av Positiv ogee1 og Hardtop reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 28, 2017 Share Skrevet Juni 28, 2017 så morro å se at du har kommet i mål Den ble kjempe fin ! Jeg for min del har alt begynt å vente til neste prosjekt fra deg, alltid morro å følge med Hawkon88 og tommyheimberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Juli 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2017 On 28.6.2017 at 23.16, diohrvik skrev: så morro å se at du har kommet i mål Den ble kjempe fin ! Jeg for min del har alt begynt å vente til neste prosjekt fra deg, alltid morro å følge med Hehe, da tror jeg du må vente lenge. Til høsten flytter det en gammel snekke inn i garasjen, så da blir det båt en stund. Bilen går som en klokke, og jeg kjører så mye jeg kan! ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juli 2, 2017 Share Skrevet Juli 2, 2017 Utrolig flott og smakfull bil. Morsomt å se den på Rudskogen og hyggelig å prate med deg👍 Hardtop reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 8, 2017 Share Skrevet Juli 8, 2017 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Juli 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2017 Fikk jammen premier ettersendt i posten etter BMWCCN treffet! Beste oldtimer, og 2 plass i fineste bil 70-tallet. Det var gromt!! janerik171187, Pal Ostgard, tpmek og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet September 25, 2023 Share Skrevet September 25, 2023 Hørt noen rykter om at du er i gang med ny E9. Er det låv å håpe på en tråd?😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mai 24 Forfatter Share Skrevet Mai 24 Hei Eystein! Har ikke vært her på en stund. 😃 Det som har skjedd siden sist er at jeg kjøpte et prosjekt, en 2,5CS. Under leting etter deler, endte jeg opp med å kjøpe en golf-gul 3,0CSi. Da ble den det nye prosjektet, som jeg håper å bli ferdig med neste sommer. SÅ fikk jeg i går melding fra han som kjøpte denne lyseblå for syv år siden om at han ville selge den. Det klarte jeg ikke å motstå, så nå er jeg superfornøyd med å få den tilbake. 😃 Når det gjelder prosjekttråd på den gule, har jeg bare lagt ut litt på BMW E9 Norge på FB. 😊 AlexHD, Ron Jeremy, Orjan og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Mai 24 Share Skrevet Mai 24 Artig du stikker innom! Så at gamle bilen kom på finn i går til en meget fin pris. Kjekt det var du som endte med å kjøpe den tilbake Ron Jeremy, Hardtop og KMT reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå