Gå til innhold

DanielStance's E34 Sedan


Daniel.
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte å ta en service snart, olje, oljefilter, luftfilter og kanskje nye tennplugger. Bør jo kanskje skifte kabinfilter også, men den plasseringen er jo så knotete.

 

Så burde jeg få gjort noe med katalysatoren. Har også lyst på ny bakpotte i form av simons, supersprint, eller noe slikt. Vurderer også baklys med hvite blink og rødrefleksplate. Såååå vil jeg ha Mtech fangere. Har sideskjørt men jeg tør ikke begynne å borre i kanalene for å få festet de så der er jeg usikker hva jeg skal gjøre...

 

Vet ikke hvor jeg skal begynne :lol:

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, høres bra ut! Hadde det vært meg hadde jeg tatt skikkelig service først, så montert senk, også skaffet noen skikkelige felger :D Også lykter, fangere etc. etter det. Lykter med hvite blinklys er jo ikke akkurat dyrt da, så kan vel prioritere det også, da det utgjør en utrolig forbedring og forskjell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Må" montere senk nå, siden tårnlagrene må skiftes så blir  det litt teit å måtte demontere det igjen seinere for å montere senk. Greit å ta det i samme slengen. Kan være jeg bare tar framme i første omgang.

 

Kanskje jeg får tid til service også, men da må jeg nesten kjøpe olje og filter via jobb eller noe sånt.

 

Jeg liker egentlig oransje blink, men tenkte å prøve hvite blink på bilen :)

 

Blir vel noe slikt? Er ikke akkurat noe flink med PS haha :P

 

d7073f7a0d729d8daefd9bf3c8f34b90.png

f95e15717d11225b15001c7f9ef79104.png

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes E34 med hvite blink foran ser jalla og harry ut. Dette på grunn av alle rånere som kjører E34 med hvite blinkers foran og sotet bak, og ihjelkjører bilen nå så inni granskauen! Oransje derimot ser ryddig og mer originalt ut (selv om at hvit også er originalt). Men hvite bak kan jo hende det gjør seg da :) Bare ikke sot de! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har planer for bilen.

Men som det nevnes ,ta en skikkelig service teknisk først ,så riggetingene tilslutt.

Deilig å vite at faktisk bil er iorden .:).

Denne ser jo så såpass fin ut at denne fortjener mer teknisk upgrade enn "Styling upgrade".

Uansett ,Mtech er grisefint og skjønner deg godt.

Hadde besøk av en forumbruker her forrige uke med M tech front .

Og ja det er pent.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der, ja. Ja :) Men behold oransje foran da!

Blir muligens det jeg gjør.

Heng deg i stedet, ha hvite rundt hele! :wub:

Kan henge deg, jeg [emoji23]

Synes E34 med hvite blink foran ser jalla og harry ut. Dette på grunn av alle rånere som kjører E34 med hvite blinkers foran og sotet bak, og ihjelkjører bilen nå så inni granskauen! Oransje derimot ser ryddig og mer originalt ut (selv om at hvit også er originalt). Men hvite bak kan jo hende det gjør seg da :) Bare ikke sot de!

Ja jeg syns hvit blir litt kjedelig framme. Men har jo sorte blink, sånn som sveigis har. Men da burde jeg jo hatt sorte DE lykter også [emoji14]

Oransje gir også en fin kontrast :) Men bak er det alltid finest med hvit.

Tja. Er fint med oransje bak og. Noen farger kler helrøde også.

Ble igrunnen fint med hvite blinkers bak, men mener selv at man bør kjøre samme blinklys farge rundt hele..og da ville jeg nok beholdt oransje :)

Vet ikke helt i grunn. Vil helst beholde oransje blink framme, men vil prøve hvit bak.

Ser du har planer for bilen.

Men som det nevnes ,ta en skikkelig service teknisk først ,så riggetingene tilslutt.

Deilig å vite at faktisk bil er iorden .:).

Denne ser jo så såpass fin ut at denne fortjener mer teknisk upgrade enn "Styling upgrade".

Uansett ,Mtech er grisefint og skjønner deg godt.

Hadde besøk av en forumbruker her forrige uke med M tech front .

Og ja det er pent.:)

Ja jeg vil prøve å få tatt service snarest.

Den er fin ja, selv om bildene lyger litt.

Mtech er fint ja, syns faktisk frontfangeren er tøffere enn M5 fangeren.

Var vel Rani du hadde på besøk? [emoji14]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...