Daniel. Skrevet Desember 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2015 Takk for det Kan i grunn ikke gå så mye mer ned i pris nå. Begynner å nærme seg gi vekk pris. Vurderte å legge den ut på E34 gruppen men ser jo at det er så mye useriøse folk der når andre skal selge bil. Må nok legge den ut på Finn.no, men 500kr for en jævla annonse er latterlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 249 for 14 dager vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 Jeg betalte 349 for 60 dager. Vet ikke hvorfor det står 499 først, men klikk deg videre så kommer de faktiske prisene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 Bedre å gå ned i pris enn å tvilholde på et par tusenlapper. Dette taper du på i det lange løp uansett. Over nyttår påløper det ny årsavgift, forsikringa ruller å går, samt at bilen står å forfaller. Verste som finnes for en eldre bil er at den står mye i ro å blir lite brukt..Da mener nå jeg at det er bedre å gå ned 5k feks å bli kvitt den. I det store å det hele er dette småpenger. Kan virke som mye penger per dags dato, men på sikt er det ingenting [emoji14] HenrikSolberg og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2015 Syns bilen ryker mye. Blir litt tettere røyk hvis jeg gir gass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2015 249 for 14 dager vel? Jeg betalte 349 for 60 dager. Vet ikke hvorfor det står 499 først, men klikk deg videre så kommer de faktiske prisene. Ikke vet jeg, syns fortsatt det er mye penger for en liten annonse. Men hvis de bare setter 499 som pris helt uten grunn er det jo rimelig teit Bedre å gå ned i pris enn å tvilholde på et par tusenlapper. Dette taper du på i det lange løp uansett. Over nyttår påløper det ny årsavgift, forsikringa ruller å går, samt at bilen står å forfaller. Verste som finnes for en eldre bil er at den står mye i ro å blir lite brukt..Da mener nå jeg at det er bedre å gå ned 5k feks å bli kvitt den. I det store å det hele er dette småpenger. Kan virke som mye penger per dags dato, men på sikt er det ingenting [emoji14] Sant nok, men når jeg begynner å nærme meg 10 000kr, så syns jeg det begynner å virke litt dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2015 Sånn, da var touringen lagt ut på Finn.no, så får den som ønsker syte og klage over prisen og mengde med tekst osv........... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=68570576 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Flott annonse detta eneste jeg vil syte over er bildene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Wohoo, håpe den blir solgt fort da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2015 Flott annonse detta eneste jeg vil syte over er bildene..De syter jeg over selv også. [emoji23] Får kidnappe Gabz og kameraet hans [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2015 Da var Touringen solgt Forhåpentligvis så skal jeg få prøvd å montere senkesettet på denne bilen neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 19, 2015 Share Skrevet Desember 19, 2015 Yey, gratulerer Endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 19, 2015 Share Skrevet Desember 19, 2015 Gratulerer med salg. Entusiast som hadde planer for bilen eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2015 Yey, gratulerer Endelig! Jepp Må egentlig innrømme at det var litt trist å se den kjøre avgårde, selv om jeg nå er lettet over å bli kvitt den. Gratulerer med salg. Entusiast som hadde planer for bilen eller ? Takk Vet egentlig ikke, var en veldig hurtig handel, han så på bilen i går, kjørte en liten tur og hentet den i dag igjen. Er førstebilen hans. Han var vel lærling som motormekaniker så tror ikke den vil forfalle noe særlig. Mener han har en E30 banebil også. Den holder seg i hvertfall her i området, så det er jo litt morro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 19, 2015 Share Skrevet Desember 19, 2015 For den prisen med den annonsen ? Hadde jeg aldri trodd.. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå