Daniel. Skrevet Februar 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2016 *Blåse vekk støv* Hallo? Det har faktisk skjedd noe, utrolig nok! Har lenge kjørt med originalt 520 eksos som var rustent og med hull. Men fikk i dag montert Simons anlegg bimmerole94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 5, 2016 Share Skrevet Februar 5, 2016 Endelig! Ble pent det der Gjenstår bare lydklipp nå! Fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2016 39 minutter siden, Gabz skrev: Endelig! Ble pent det der Gjenstår bare lydklipp nå! Fornøyd? Hehe, må få til noe lydklipp ja. Er fornøyd så langt, men må teste litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 Nå tror jeg at jeg må få gjort noe med sensoren på diffen.. Speedometer går i 0 hver gang jeg slipper gasspedalen Hadde i grunn ikke gjort meg så mye, hadde det ikke vært for at det påvirker vindusviskerene også. Også må jeg av og til dunke på ene baklykten for at det skal slå seg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Kødd med baklyktene er ikke akkurat noe sjeldent på E34 Men ja, er nok diff-sensoren på det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 Baklykten din er det enten bare å vri litt på pæreholderen evnt pusse litt på kontaktflatene. Hadde det samme problemet og fikset alle mine. Gjorde de rene,pusset flatene samt at jeg tok et skrujern og bøyde de flatene som gjør at der blir kontakt med lykta. Etter det har alt virket. Sensoren har du nok kommet borti når du jobbet med eksosen tenker jeg. Lydmessig vil du og merke at du får mer lyd av dette eksosanlegget når det "går" seg til.:). Ble litt skuffet med en gang da det var mye bobling følte jeg i lydbilde men nå som eksos er noen km gammelt,er der nydelig lyd.Mørk høy lyd og ikke raspelyd .;). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2016 5 timer siden, sveigis skrev: Baklykten din er det enten bare å vri litt på pæreholderen evnt pusse litt på kontaktflatene. Hadde det samme problemet og fikset alle mine. Gjorde de rene,pusset flatene samt at jeg tok et skrujern og bøyde de flatene som gjør at der blir kontakt med lykta. Etter det har alt virket. Sensoren har du nok kommet borti når du jobbet med eksosen tenker jeg. Lydmessig vil du og merke at du får mer lyd av dette eksosanlegget når det "går" seg til.:). Ble litt skuffet med en gang da det var mye bobling følte jeg i lydbilde men nå som eksos er noen km gammelt,er der nydelig lyd.Mørk høy lyd og ikke raspelyd .;). Nei har ikke noe med eksosjobben å gjøre. Det har vært slik en stund. Blitt gradvis verre med tiden. Begynte først med å hoppe litt opp og ned en sjelden gang til å gjøre slik som den gjør nå. Lyden er ikke så dum nå, men tror nok det blir bedre over tid. Bakpotten hjalp på utseende i hvertfall Skal sjekke det med lykten når jeg gidder, er ikke så ofte den trenger et lite dunk for å slå seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 Hadde du brukt riktig hode og kjøpt diesel hadde du sluppet dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2016 2 timer siden, Shattered skrev: Hadde du brukt riktig hode og kjøpt diesel hadde du sluppet dette Jeg bor i byen, har ikke bruk for landbruksmaskin Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2016 (endret) Da har jeg fått skiftet olje, oljefilter og bensinfilter. Gikk for Castrol Magnatec C3 5W-40 Skal bytte luftfilter og tennplugger snart. Må muligens kjøpe pipe til pluggene. Selvfølgelig så knakk jo festet til bensinfilteret pga rust.. Men fikk det no til å henge noelunde greit. Nå stinker jeg bensin. Endret Februar 11, 2016 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 13, 2016 Share Skrevet Februar 13, 2016 Det gjør nokk godt for bilen vell og ve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Følger med her.. kjør hardt, kjør stil, kjør oransj blink rundt hele uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2016 On 13.2.2016 at 16.18, viggo E34 skrev: Det gjør nokk godt for bilen vell og ve Jepp, det vil jeg tro Får satse på at denne oljen er god for motoren. Forrige eier hadde brukt Biltema 20w-30 olje. 27 minutter siden, Sndvik skrev: Følger med her.. kjør hardt, kjør stil, kjør oransj blink rundt hele uten tvil! Hehe ja tror nok oransje blink blir på bilen så lenge jeg eier den Skjer ikke så utrolig mye her, men kjekt at du følger med. Sndvik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Stemmer fortsatt for at jeg kommer en tur mens du sover med hvit plastdip så har du plutselig hvite blinkers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2016 1 time siden, Shattered skrev: Stemmer fortsatt for at jeg kommer en tur mens du sover med hvit plastdip så har du plutselig hvite blinkers! Skal farge hele deg oransje jeg, din tulling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå