ZGasi Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Planene for bilen ser bra ut, og det gjør bilen og Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2015 Planene for bilen ser bra ut, og det gjør bilen og Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2015 Ser at de tårnlagrene jeg sannsynligvis skal ha, har 14mm hull til støtdemper, mens det står at Bilstein B8 demperene for den bilen jeg har passer til 12mm hull i tårnlager. Har dette noe å si at det er 2mm mindre enn hullet i tårnlagret? Ser også at det står på Eibach fjærene (dette er på old.koed.no) at de senker 25-35mm forran og 20-30mm bak. Varierer det hvor mye de senker fra bil til bil, eller hva? Blir dette veldig stivt å kjøre med? Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Vet ikke om det er noe stivt, men sett dette? http://www.finn.no/finn/torget/annonse;jsessionid=37974CB738EDFC7ECE7FE3A18EDBAB68?finnkode=61134252 Verdt å prøve Har du forresten noen nylige bilder av gliset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Men spørs hvilken modell E34 de er til. Men har sendt han en melding. Har ikke noen nylige bilder nei, men skal få tatt noe snart wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Nydelig E34! Bare elsker når de er original Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Nydelig E34! Bare elsker når de er original Takk Ja de er fine i orginal stand, men også i uorginal stand Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Da blir det muligens senkesett da. Nå gjenstår det å bestille tårnlagre og bremseskiver fremme. I første omgang i hvertfall. Blir en del penger som forsvinner, men heldigvis så er ikke prisene hos Koed så gale Var egentlig kun tårnlagrene fremme som trenger utskift, men kanskje jeg skal skifte ut de bak når det først skal demonteres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 (endret) Kjøp originale tårnlager. Koeds uoriginale varer ikke lenge. Er det rust langs hele venstre bakskjerm mellom fanger og karosseri, eller er det bare bildet som lurer? Fine planer du har! Endret Oktober 12, 2015 av Skulebollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2015 Finner man de originale på old.koed.no? Syns nye koed er litt mer "vanskelig" å finne riktig del. De bildene er gamle. Det på skjermen var fikset før jeg kjøpte bilen Men er litt rustflekker noen steder, og litt flassing av klarlakk. Takk, kjekt du liker de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2015 Begynner å bli oppgitt over denne her.. [emoji19] Må få solgt den snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Den bør du bli kvitt greit vel. Synes alle skal ha Touring om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2015 Den bør du bli kvitt greit vel. Synes alle skal ha Touring om dagen. . Jojo, men den er ikke strøken. Og det er litt tull med den.. Nok til å få meg irritert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2015 Touringen min til salgs http://bimmers.no/topic/802826-1993-520i-touring/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 (endret) Fin bil, er vell snart lappen no? Må si meg enig med Gabz i at e34 ska ha oransje blink då! Endret Oktober 18, 2015 av mege34 Sndvik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå