BMWE39turbo Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 eg må vere den eneste som syntes parellene ikke er særlig fine og et stort steg ned fra di orginale da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2016 (endret) On 2/27/2016 at 15.58, D.Toft skrev: er jo ikke i kjelleren senk skal ligge... må ikke høre på orginal polizei.... kunne tenkt meg mparalell i 19" på min, det måtte vært eneste jeg kunne tenkt å byttet ut 20" mine med.. Ja, 19" virker til å være ettertraktede reps Venter bare på litt mer behagelige temperaturer utenfor, så det kommer snart på. On 2/27/2016 at 16.03, DanielStance skrev: Blir digg med M Parallel felger Jeg liker de bedre enn Style 65. Jeg vet ikke hva jeg liker best, men er glad i begge. Uansett må jeg ha begge deler. On 2/27/2016 at 16.08, BMWE39turbo skrev: eg må vere den eneste som syntes parellene ikke er særlig fine og et stort steg ned fra di orginale da hehe Haha. Jeg tviler sterkt på at du er den eneste, men man kan ikke gjøre alle fornøyd. De kan fort bli kjedelige. Er bilen litt plain, feil farge, litt for høy osv., så kan de fort bli kjedelige. Men synes de gjør seg på blå biler. Også sorte og grå, men fellesnevner er riktig stuk. Endret April 7, 2016 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 Gratulerer med fine felg. De kommer til å passe bra på bilen din uten tvil.:). Synes de felgene er superfine og passer de fleste Bmw modeller. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 Kjøpte en gang av Still, en annen gang holdt han på å leite i en mnd eller to etter felger til meg, men pga lang frakttid droppet jeg det. Fikke pengene tilbake umiddelbart. Så han virker seriøs ja. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2016 (endret) Felgene blir sendt på tirsdag, forresten! Får se hvor lenge jeg klarer å ha de. Hehe. Ellers røk høyttrykkspyleren forleden og i går fant jeg en nyere og bedre på finn.no, som jeg hentet i formiddag. Strålende vær, så måtte vaske bilen og lufte den litt, på varme og tørre veier Kjørte meg en tur ut på Bjorøy og tok noen bilder: Endret August 23, 2017 av Thundercoil Jokkke, D.Toft, And-reas og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 5, 2016 Share Skrevet Mars 5, 2016 Nice! Grått og fælt her nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2016 Haha. Dere har nå heldigvis mange flere solskinnsdager enn oss Fått tatt en liten vårdugnad i dag. Må til når det endelig er noen dager med opplett. Begynte med å massere skinninteriøret, så måtte det til med lærsåpe og børste, litt fargeoppfriskning og så avsluttet jeg med lærkrem. Skinnet var veldig hardt og begynt å få litt rynker, så dette var på høy tid. Ble veldig mykt og fint. Videre, så ble det støvsuging, vask av vinduer, vask av øvrig interiør og listverk. Tok også en god runde bak dører, bakluke og i dørkarmer/terskler o.l. Avsluttet med høytrykkspyler, skumkanon med poorboys super slick & suds, spyle av og så tørk med mikrofiberhåndkle. Jokkke, Even Pladsen og And-reas reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 nydelige bilder! og nydelig bil! (Y) får stellet sitt! Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 rett og slett vakkert! Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2016 The eagle has landed! In my basement... HenrikSolberg, D.Toft og Julianv reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 Wooop, blir rått Krever bilde av test-fit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2016 Svigermor låner jekken min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 Pffft, 200 kroner på butikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2016 Haha. For de som har jobb Har 20 kr igjen til neste måned, og SÅ flink er jeg ikke til å prute. Men skal sannsynligvis til svigermor ila uken. Må få liv i (og tauet) gamle Alfaen hennes, slik at den kan vrakes innen 21. mars Tar nok med meg jekken da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 Haha, kjenner til situasjonen Menmen, får vente i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå