Daniel. Skrevet November 20, 2015 Share Skrevet November 20, 2015 Så bra ut! Digg sub Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 20, 2015 Forfatter Share Skrevet November 20, 2015 (endret) Takker folkens! Godt fornøyd nå La forresten inn nyere og bedre bilder av lysene i kassen, i innlegget på forrige side Endret November 20, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 20, 2015 Share Skrevet November 20, 2015 Nå skal Thundercunt råne etter smårips sidelengs med untz untz Thundercoil og williamwiers reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 20, 2015 Forfatter Share Skrevet November 20, 2015 (endret) Haha. Made my day! Planen var et diskrét bygg, men så gikk jeg inn på nzc.no Synd jeg bare liker damer som er eldre enn meg, da! Endret November 20, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 20, 2015 Share Skrevet November 20, 2015 Bare å spille litt danseband så kommer milfsa og Hehe. Gromt anlegg, gratulerer D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 20, 2015 Share Skrevet November 20, 2015 ^ :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2015 Trenger litt hjelp her! Ble litt usikker angående interiørlister. Hadde tenkt å gå for individual technical graphite, men når jeg ser bilder montert i biler, så ser de veldig mørke ut. Lurer på om jeg heller skal gå for individual sølv, siden alt av interiør er sort og det blir mer kontrast. Hva sier dere? vs. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ellers kan jeg nevne hva som står på menyen for neste måned Blir å bestille helt nytt Supersprint fra koed. Så lenge klarte jeg å holde meg. Haha. And-reas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 9, 2015 Share Skrevet Desember 9, 2015 Definitivt sølv! Synes det er utrolig mye finere med noen lister som skiller seg litt ut fra svartfargen, så de andre blir for mørke for min del. Supersprint blir bra! wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2015 Ja, nå ble det hvert fall sølv Er ikke helt stødig i tysk og skulle trykke meg frem for å se om fraktpris/totalpris dukket opp og så klarte jeg å binde meg til kjøp. Haha. Chrome oversatte første siden, men den nektet på de neste (unntatt siste) Helt strøkne lister. Individual sølv ala "R.M.P. di Savoini" Dessverre uten brakett til CD/MID med vippebrakett, så håper jeg får tak i en brakett og at det går an å handle selve dekselet/listen løst fra BMW forhandler Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 9, 2015 Share Skrevet Desember 9, 2015 Lekkert! Blir fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Desember 9, 2015 Share Skrevet Desember 9, 2015 Syntes også sølv var mye finere De sorte listene fikk dashbordet til å se matt/slitt ut. M5 med supersprint er jo bare sinnsykt deilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2015 Satser på det blir bra med både lister og eksos Skal forresten handle 2-veis front/komponentsett, dempematter og bokser av Nautiluz. Focal PS130 Flax 60W RMS. Måtte til med den suben jeg monterte wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 9, 2015 Share Skrevet Desember 9, 2015 Verste jeg vet er trelister i E39, de sorte er greie, men disse er de fineste, synes nå jeg wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2015 Ja, det var syke priser på pianosorte lister! Men de er kjedelige når alt annet er sort, og så hadde jeg det i første E46 320d'en jeg hadde. Synes det var kult å ha alt absolutt sort, men nå skjønner jeg ikke helt hva jeg tenkte på lenger Likte strukturen på Technical Graphite når jeg så dem på høyoppløste bilder, i sterkt lys og ikke montert i bilen. Men i bilen var jeg noe skeptisk. Når det kom til bestilling, så ble jeg som nevnt veldig usikker. Blir nok best med litt kontrast og å bryte opp litt i alt det sorte. Foreløpig er det også enstemmig for sølv, så uhellet ble nok riktig valg. Gjør bare feil i dag jeg Tror jeg bare skal logge av PCen. Klarer vel å trykke en kombo som stenger ned hele forumet i en uke. Haha. wrnr1 og Julianv reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 9, 2015 Share Skrevet Desember 9, 2015 (endret) Tøff dunkdunk-kasse Michael har laget for deg. Bare synd forsterkeren stakk litt vel langt ut. Kan du ikke få skjult den enten under gulvet eller bak sidedeksel slik at du kan få laget en ramme rundt kassa? Hadde blitt enda penere med en hel vegg fra ende til ende. Altså en slik vegg bare at du lager den rundt kassa slik at deg blir flush. Endret Desember 9, 2015 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå