Thundercoil Skrevet Januar 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2017 @Remy: Haha. Ja, du har jo absolutt personligheten til å montere litt ekstra greier på greiene. Takk til dere to andre. Foreløpig veldig fornøyd. Godt du liker den, Fahad. Ser du har fått ny bil. Kjedelig å miste F10en fra forumet (?) men jeg får vel se hva du gjør med kaksemobilen også Godt å se litt spesielle bilvalg. Fahad og RemyNG reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2017 Vokset bilen igjen, da det gikk litt skeis sist. Begynte jo å regne mens jeg buffet av. Så @StigJ hadde rett. Denne gangen fikk det herdet (foreløpig 24t and counting) og jeg har ikke tatt første vask enda. Får håpe jeg har gjort det riktig denne gangen. Ble hvert fall blank og fin igjen, så tok meg en liten luftetur og knipset noen bilder: D.Toft, And-reas, williamwiers og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 6, 2017 Share Skrevet Mars 6, 2017 Lekkert, lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 6, 2017 Share Skrevet Mars 6, 2017 Hvorfor ser jeg aldri denne bilen ute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2017 Thanks babe Litt rotete bakgrunner på et par av de igjen. Haha. Vurderte å redigere hekken rett forbi porten Og heve hekken på det andre. Sånn er det av og til. Var en lynrask shoot også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2017 (endret) @Reef89 Jeg jobber 7/7 turnus på natt. Kjører til Nesttun 22:30 og hjem igjen 07-08:00. Bortsett fra det, så kjører jeg stort sett bare til butikkene i Drotningsvik, eller ned på Vestkanten. Så jeg er som regel ikke ute og furter på de vanligste tidene. Endret Mars 6, 2017 av Thundercoil Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 6, 2017 Share Skrevet Mars 6, 2017 skal vi kappe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 6, 2017 Share Skrevet Mars 6, 2017 Bildene var plutselig mye finere nå når jeg så de her, og ikke bare på Fjasboken.. @D.Toft Flekker dere begge to med 740en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 6, 2017 Share Skrevet Mars 6, 2017 hva trekkbil skal du bruke da? 740`n din er vel ikke kjørbar nå? Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2017 (endret) Jeg skulle gjerne kappet, men jeg kan jo ikke få dekkrester på fangeren 😱 Og ja, bildene jeg tar bør sees på PC med god skjerm eller TV. Mobiler blir så komprimert og mørk. Endret Mars 6, 2017 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 6, 2017 Share Skrevet Mars 6, 2017 (endret) Koenigsegg med spesiallaget hengerfeste seff. Jeg vet faktisk ikke, men tror nok den ikke er i kjørbar stand nei @Thundercoil Farlig det! Så de på PC, men Facebook ødelegger kvaliteten på bildet. Så de blir kornete og slikt. Endret Mars 6, 2017 av DanielStance D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 6, 2017 Share Skrevet Mars 6, 2017 eg sa kappe, som i å kjøre, ikke spinne. om du bare spinner så er dekkene for dårlig. tørt føre nå mine dekk kaster en del stein, så pass på frontruten din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2017 Ligger bred inni tunnelene også, jeg. 5.gir og gasser fra 80-120 er alt som skal til 😂 Pluss at ene ABS sensoren bak detter inn og ut mtp kontakt, så for øyeblikket har jeg mistet antispinn. Morsommere sånn. Blir bra når sommerlefsene kommer på igjen. Trenger litt større og bedre enn 225/40 lagringshjul. D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 6, 2017 Share Skrevet Mars 6, 2017 Jeg skjønner at jeg må holde god avstand fra deg i trafikken Plutselig ligger du bredt. Thundercoil, Julianv og D.Toft reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 6, 2017 Share Skrevet Mars 6, 2017 har ikke antispinn eg da har du dårlige dekk hehehehehe gleder meg til sommerhjul skal på, bare kjøpe nye dekk først. tenkte å prøve bridgestone potenza.. 295 bredde, klipper vel stikkaksligene mine da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå