Skare1 Skrevet Januar 20, 2016 Share Skrevet Januar 20, 2016 Hva gjør du når denne blir solgt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2016 Tenker du på hva slags bil? Skal ha facelift E39 med diesel og manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 Hvordan går det her med salg Gabz? Nærmer det seg ny bil igjen nå ? De som kjøper denne ,får nok en god e39 ,for jo inntrykk at denne har fått stellet sitt. Hold oss nyfickna oppdatert på handel og vandel . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2016 Ingen salg enda, men fått nok en telefon av en som ville ha mer info. En annen skulle kanskje legge inn bud, han skulle tenke litt på det. Så får se! Mer interesse enn før hvertfall, 3-4 henvendelser på 4 dager Takk for fine ord! Synes det er en veldig velholdt og god bil selv hvertfall. Skal oppdatere om det blir noe salg Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 22, 2016 Share Skrevet Januar 22, 2016 blir bil og felger solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2016 RC'ene ble hentet i går, faktisk Solgte dem for bare 3500, men stakkaren kjørte helt fra Porsgrunn for å hente, så jeg sa det var greit. Dessuten var det lite seriøs interesse ellers. Betalte jo tross alt bare 750 selv! Bilen står her enda, ingen seriøse bud på den heller. Batteriet har blitt dårlig nå, så blir å handle nytt i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 22, 2016 Share Skrevet Januar 22, 2016 RC'ene ble hentet i går, faktisk Solgte dem for bare 3500, men stakkaren kjørte helt fra Porsgrunn for å hente, så jeg sa det var greit. Dessuten var det lite seriøs interesse ellers. Betalte jo tross alt bare 750 selv! Bilen står her enda, ingen seriøse bud på den heller. Batteriet har blitt dårlig nå, så blir å handle nytt i morgen jaja god fortjeneste på de uansett! hvordan batteri blir det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2016 Biltema sitt vedlikeholdsfrie, tenker jeg. Det med 100Ah og 4 års garanti til 1400 kroner. Da får jeg litt startkraft uten å måtte punge ut så fryktelig mye. Kjipt å bruke enda mer unødvendige penger på bilen, men ikke så lett å selge når den ikke starter.. Så har jo ikke mye valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 22, 2016 Share Skrevet Januar 22, 2016 Biltema sitt vedlikeholdsfrie, tenker jeg. Det med 100Ah og 4 års garanti til 1400 kroner. Da får jeg litt startkraft uten å måtte punge ut så fryktelig mye. Kjipt å bruke enda mer unødvendige penger på bilen, men ikke så lett å selge når den ikke starter.. Så har jo ikke mye valg har biltema på begge mine biler! de fungerer helt supert! bytta jo nettopp i 530´n også ble biltema nå også ^^ funker som faen! 40- bilen starta uten motorvarmer xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2016 (endret) Ja, har troa på det! Er jo som sagt garanti uansett, så bare å slenge beina på bordet her føler jeg Litt betryggende for neste eier også! Litt ironisk at mitt batteri røyk første kvelden den faktisk fikk stå inne i oppvarmet garasje.. Endret Januar 22, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Ja, har troa på det! Er jo som sagt garanti uansett, så bare å slenge beina på bordet her føler jeg Litt betryggende for neste eier også! Litt ironisk at mitt batteri røyk første kvelden den faktisk fikk stå inne i oppvarmet garasje.. yeah det er jo litt spessielt! prøvd å lade det fult opp? sikker på at det virkelig er gåent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2016 Har ikke lader og står litt ubeleielig til, så gadd ikke. Batteriet er gammelt og de burde jo byttes etter 2-4 år uansett. Så kjøpte nytt idag! Monteres senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Det vat nå vel tidlig med batteri skift hvert 2-4 år... Men må har du kjøpt nytt så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2016 Aner ikke hvor gammelt mitt er, har ikke sjekket. Får bare være, greit å ha et ferskt et De var tomme for 100Ah, så ble et med 95. Burde duge det, med tanke på at det originalt er 74-ish. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Se oppe på minuspolen, der står det kanskje dato. Bytta på E61 min nå, og den hadde hatt det samme batteriet fra den var ny i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå