Gå til innhold

Sveigis sin e61 530d M-Sport 2006 Individual.Solgt.

sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Shattered skrev:

Tror ikke jeg har posta her enda. En gang i tida skal jeg eie en sånn, jeg og :P Liker de bilene, men ligger foreløpig litt over det jeg ville bruke da jeg kjøpte 525d'en (100 pluss). Ser ut som en forbanna fin tralle, har ikke lest tråden enda, men så bildene på første side! :wub:

He,he,ja du må få deg en sånn en etterhvert.:) 

Bilene er pene og perfekte å kjøre men skjønner godt at du drøyer etter kjøpet ditt:).

Egentlig skulle ikke jeg heller kjøpt den enda,mye penger  men men.

Ja bilen er hel og fin og kjempefornøyd med den.

Du får titte gjennom tråden når du gidder.

5 timer siden, Gorg skrev:

Surt med skramme på en ellers så strøken bil, slike folk ...

Sikkert skrevet det tidligere, men den motoren er så god og kombinert med 5 serien er det en helt nydelig kjøreopplevelse!

Ganske misunnelig på dere som kan vaske bilene deres hjemme allerede. Vi har knapt plussgrader her oppe og av erfaring så er det alt for tidlig å begynne å rigge til høyttryksspyleren og resten av vaskeutstyret.

Ja sskrammene  er kjedelige.

Til gjengjeld kan disse poleres vekk men bulken er det verre med.

Heldigvis omtrent usynelig for andre men ikke for meg.

Når det gjelder motor osv ,er jeg helt enig.

Hele den pakken passer bra i bil og jeg gleder meg til å kjøre stortsett hele tiden :)

Ja,endelig er det temperatur og vær som gjør at enn kan være ute og styre litt og det er digg.

Men den e91en din falt jeg virkelig for og jeg har angret av og til på at jeg ikke kjøpte sånn en .

Den hadde passet like greit til vårt bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten,hadde bilen på et annet verksted idag for å se på skaden og det ble igrunn en opptur.

Oppturen er at jeg jeg evntuelt slapp kun og lakke den døren som var skadet og hvis jeg var interresert ,kunne de og lakke opp frontfanger,dette

til en meget fordelaktig pris :)

Hvis jeg gjør det ,blir den helt hundre i lakk og det er den verdt.

Kjekt ved et evntuelt salg og.

Det andre verkstedet som jeg var på ,sa at jeg måtte lakke begge dørene pga at det ville bli stor fargeforskjell.

Tull sa han jeg snakket med idag.

Bilen er som ny i lakk.

Gøy å høre fra fagfolk.:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, andreaskarm skrev:

på 1 serien min lakket nå bavaria bare den ene dørene.. Skjønner ikke hvorfor en skal lakke begge dørene. Da må en jo nesten ta hele siden når en først er i gang..

He,he,ja er vel noen som prøver seg tenker jeg :)

Uansett,blir det lakking så blir det bare dør og eventuell frontfanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ja,nå er jeg i Trondheim og har ikke kjørt go'bil på 5 dager og det savnes.

Gleder meg bare til å komme hjem etter 12 timers togtur imorgen.Da må jeg ut og lufte godieselen.

Har nå kjørt elektrisk Citroen her i Trondheim noen dager,merkelig å kjøre 😀.

Var forøvrig på Pirbadet i Trondheim og der spottet jeg en flott hvit e61 m sport,noen her inne sin kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, viggo E34 skrev:

du må jo si ifra når du er i trønderlag ;)

Du ,vet du hva ,det skal jeg gjøre men når dagene er lagt opp som et jævli familietreff maraton,da blir det ikke lett.😀.

Var mange inkludert deg jeg ville truffet nå i påsken ,men neste gang tar jeg kontakt.😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten skrifting :).

Fikk satt på sommerdekkene på onsdag ,noe som var deilig .

Helt annen bil å kjøre med en gang .

Som dere sikkert vet,er jeg jo og glad i Opel og var på et lite lokaltreff  denne uken.

Var fine Opler i alle aldre men det vittigste var at de fleste var mer intresert i å høre om en sort e61 m sport som stod litt lengre vekk fra Opel samlingen.:).

Fikk og terget på meg en ihuga Opel entusiast,

Han hadde kjøpt seg en 2013 Insignia med alt utstyr .Denne skrøt han uhemmet av hvor sprek,komfortabel den var.

Dette er noe annet enn det sorte dritet du har sa han til meg.

Vel sa jeg ,jeg kan konstantere at at en ny Insignia er som en Fiesta kontra en 5 serie og du kan vrenge og vri på alt så mye du vil .Sa jeg.

De fleste var enige med meg.

På vei hjem skulle han på død og liv kappkjøre.

Jeg la bare bilen i sport og vips borte var jeg :)

Sendte en melding til han og spurte hvor han ble av,har ikke fått svar enda...

Til uken blir det en tur til Vestfold,har godt av litt langkjøring.

Skal og til med polering og masse bilder kommer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Insignia er fin den, som OPC, men selv med 325hk og 435 nm er den ikke rask. Min som har 272/320 er en del kvikkere 0-100. Burde klare minst det samme selv med litt mer vekt.

Kan jo lure på hva de driver med..

Men en kan ikke sammenligne Insignia med 5serien, kanskje E39, men er et langt stykke opp. Intensjonen til Opel var vel å lage en like bra bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gorg skrev:

Insignia er fin den, som OPC, men selv med 325hk og 435 nm er den ikke rask. Min som har 272/320 er en del kvikkere 0-100. Burde klare minst det samme selv med litt mer vekt.

Kan jo lure på hva de driver med..

Men en kan ikke sammenligne Insignia med 5serien, kanskje E39, men er et langt stykke opp. Intensjonen til Opel var vel å lage en like bra bil..

Insignia i Opc=hærlig med nydelig lyd .

Denne som kompisen min har kjøpt var en 160 hk diesel :). 

Insignia er knall og kjøre men allikevel,føles den trang og er ikke like god å kjøre som 5 serie E6x.Min mening hvertfall.

Uansett gøy å terge litt på folk som tar ting veldig bokstavelig.

Men du milde å gøy det er å se folk med eldre biler som ser ut som nye.

Rekorder,Senator osv som nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Insignia er vel den Opelen som har overrasket meg mest, særlig på premium følelse. Men BMW er jo selvsagt i en helt annen liga, man blir godt vant når man kjører BMW :) 

Der er jeg enig.

Veldig god bil å kjøre men desverre vinner Bmw uten tvil.

Hadde senest en tur nå istad da jeg kjører mest 535en,og jeg blir mer og mer overasket hvor god den er å kjøre.

Bare det å få vekk disse breie spikermattene,gjorde at det ble nybilfølelse.

Til vinteren skal disse selges og 16 toms hjul med masse gummi skal på .

Da får utseende være utseende. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ett annet argument for hvor gode BMW er til å bygge biler, selv gamle modeller som E34 er stadig komfortable og "moderne" å kjøre. Jeg sliter med å forstå at denne modellen nærmer seg 30 år, annet enn at den må ha vært i sin egen liga da den kom på markedet i 1988. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...