Freakshow Skrevet Mai 19, 2017 Share Skrevet Mai 19, 2017 1 time siden, sveigis skrev: Jo takk , det ble bra nå og bilen lukter friskt og godt , nesten nybil følelse 😃. Angående beholdning, er der masse igjen .Er utrolig drøyt dette synes jeg . Men skal til på 535en og . Da kommer der til å gå masse . dørpanelene der må jeg nok til med annen skyts . Der er det inngrodd nå.😀. det er bra! men et lite tips til neste gang du skal ha nytt sett så vil jeg fraråde deg å kjøpe swissvax å heller kjøpe Colour lock sitt kitt! sender deg en PM på face sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mai 19, 2017 Share Skrevet Mai 19, 2017 Du er jo råflink med interiøret! Den som kjøper bilen etter deg må være rimelig heldig. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2017 3 timer siden, BimmerFan! skrev: Du er jo råflink med interiøret! http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/5speedswap.htm Den som kjøper bilen etter deg må være rimelig heldig. Tusen takk for fine ord :). Jeg gjør så godt jeg kan og bilen blir hvertfall ren . En ting er sikkert,at ved et salg av denne ,så hadde jeg ikke hatt dårlig samvittighet . Jeg passer på og den får deler av god kvalitet osv når det trengs Vet at jeg får en skikkelig utgift til høsten,nemlig Webastoen ...Æsj ! Men alt som er på bilen skal være iorden BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 21, 2017 Share Skrevet Mai 21, 2017 Ble tøft med nye matter Rent ble det og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2017 11 timer siden, Gabz skrev: Ble tøft med nye matter Rent ble det og! Jo takker :). Mattene er originalmatter som den kom med ny ,så det er gøy . Bilen ble ren inni og trives jo best sånn :). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2017 Da er jeg i Sandefjord hos svigers .Tenkte 535 bort men komfort og iskald klima lokket mer 😃. Er ikke lange tiden bort til Sandefjord fra Grimstad med denne bilen . Her sitter alle godt og sluker milene elegant.😃. Her står den og slapper av etter en tur: Nå skal den snart godkjennes og er igjen klar for nye år på veien 😀 fxslin, Gorg, BimmerFan! og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 27, 2017 Share Skrevet Mai 27, 2017 Haha, jeg er i Sandefjord hver dag ca nå Men bilen min punga en belg, så kan ikke komme og møte deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2017 3 timer siden, Shattered skrev: Haha, jeg er i Sandefjord hver dag ca nå Men bilen min punga en belg, så kan ikke komme og møte deg ahhh leit med belgen. Sandefjord er en flott plass jeg liker godt 😃. Jeg tenkte at neste gang , hadde det vært gøy å møte dere fra Vestfold en plass for prat og biltitt😃. gøyere å treffes live enn dette tastatur greiene 😀 Shattered og BimmerFan! reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 28, 2017 Share Skrevet Mai 28, 2017 14 timer siden, sveigis skrev: ahhh leit med belgen. Sandefjord er en flott plass jeg liker godt 😃. Jeg tenkte at neste gang , hadde det vært gøy å møte dere fra Vestfold en plass for prat og biltitt😃. gøyere å treffes live enn dette tastatur greiene 😀 Absolutt! I dag er Freakshow på Rudskogen også, så hadde blitt et tamt treff men Si fra neste gang du skal hitover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2017 Det må vi få til 😀 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 28, 2017 Share Skrevet Mai 28, 2017 22 timer siden, sveigis skrev: Da er jeg i Sandefjord hos svigers .Tenkte 535 bort men komfort og iskald klima lokket mer 😃. Er ikke lange tiden bort til Sandefjord fra Grimstad med denne bilen . Her sitter alle godt og sluker milene elegant.😃. Her står den og slapper av etter en tur: Nå skal den snart godkjennes og er igjen klar for nye år på veien 😀 Begge har vel sine sterke sider, men at e61 er mest komfortabel skjønner jeg godt. Kan ikke være store problemer med å få den godkjent! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 28, 2017 Share Skrevet Mai 28, 2017 1 time siden, Gorg skrev: Begge har vel sine sterke sider, men at e61 er mest komfortabel skjønner jeg godt. Kan ikke være store problemer med å få den godkjent! 😃 Har riktignok ikke kjørt E34, men E61 på langtur med cruise og digge stoler, er helt nydelig Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2017 Gorg: Skal bytte fremfjærer og fjerne noe overflaterust på det ene bremserøret ,så tror jeg den går gjennom .:). Angående langtur og min e34 ,så er det helt flott men det blir mye bråk i lengden og veldig stivt .:) Så e61en er bedre ja . Shattered: Støtter deg på dette. Ang e34 og langtur ,så ingen problem men se hva jeg skriver til Gorg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Mai 28, 2017 Share Skrevet Mai 28, 2017 Ah, nesten fristet til å ta turen og la deg slippe til på interiøret mitt Ser så bra ut også blir det vel ganske mye bedre å sitte i også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2017 22 timer siden, fxslin skrev: Ah, nesten fristet til å ta turen og la deg slippe til på interiøret mitt Ser så bra ut også blir det vel ganske mye bedre å sitte i også? Hadde vi bodd nærmere ,skulle jeg hjulpet deg uten tvil :). Det å sitte i nyrenset og behandlet stoler ,er behagelig . Og hvis enn da får renset tepper og matter ,er alt perfekt . fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå