Gå til innhold

Marius2002s E91 xDrive M-sport - Et avsluttet kapittel


 Share

Anbefalte innlegg

23 timer siden, sveigis skrev:

Flott som vanlig og mye finere uten merket.

Jeg har heller ikke merket på min e61 .

Tenkte jeg skulle ha det,men bilen ser renere ut føler jeg uten.

Er ikke mye og sette finger på her på denne e91en her heller nei.:).

:)

debadge er penest! :D det er jeg helt enig i Jan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
5 timer siden, Shattered skrev:

Fin bil! :D Har aldri kjørt disse, men de ser jo greie ut - selv om jeg har en forkjærlighet for E46 når det kommer til 3-serien. Følger med ;)

E46 er kjempefine biler, så den ser jeg :) Og takk for det! Jeg tror E91 har mindre bagasjerom enn E46, og siden jeg har msport-setene så bygger sideputene bak veldig mye og stjeler plass. Barnevogna tar hele bagasjerommet og barnesetet bygger mye fram, så det mest lønnsomme hadde vært en Passat... Men hey, noe må man ofre :D 

Ellers lufter jeg tanken med alcantara på midtarmlenet som jeg sa, jeg vet ikke. Får gruble litt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Shattered skrev:

Nja, i valget mellom å eie et VAG-produkt eller en bmw ser jeg ikke problemet - vær mann, kjør e39 ;) Bedre plass (selv om den er ca 40cm lenger enn e46 om jeg husker rett), og digg å kjøre :)

Hmm, alcantara er pent det, men ble litt usikker jeg og! :huh:

E39 er bra, pene er de også, men jeg ønsker å ha nogen lunde nytt og bekymringsfritt bilhold. Samt en trygg og sikker bil til lille jenta. E61 hadde passet, men de ligger enda litt høyt i pris med kravene mine(m-sport, hengerfeste, xdrive, sotede bakruter, cic og litt til) :)

Jeg skal ikke bytte bil altså, er veldig fornøyd og pakker etter bilen. [space] her inne dro på hyttetur(2 voksne og 2 unger) i en E46 M3 ;) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var vinterhjulene kommet på, veien har vært isete hver morgen nå og det er ikke helt optimalt med sommerdekk da. Samtidig fikk jeg brilleholderen jeg sårt har savnet. OEM og byttet ut med håndtak i taket på førerside, genialt! :) Ingen bilder med vinterhjul enda, den er lik ifjor.IMG_2515.JPGIMG_2514.JPGIMG_2512.JPG

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sveigis skrev:

Som jeg har sagt før ,så er e91 grisefine biler og jeg hadde ofret plassen fremfor en Passat ;).

Den brilleholderen var fin ,var det noe du fikk skaffet på,Bmw?

Tusen takk igjen :D Brilleholderen kjøpte jeg på ebay, men det var BMW delenr på den og stod bmw på osv på undersiden. Det var ihvertfall perfekt passform :) 

https://www.ebay.com/itm/321845490122

Bilen får snart en skikkelig shining innvendig! 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...