sveigis Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 Flott som vanlig og mye finere uten merket. Jeg har heller ikke merket på min e61 . Tenkte jeg skulle ha det,men bilen ser renere ut føler jeg uten. Er ikke mye og sette finger på her på denne e91en her heller nei.:). Marius2002, Shattered og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 23 timer siden, sveigis skrev: Flott som vanlig og mye finere uten merket. Jeg har heller ikke merket på min e61 . Tenkte jeg skulle ha det,men bilen ser renere ut føler jeg uten. Er ikke mye og sette finger på her på denne e91en her heller nei.:). debadge er penest! det er jeg helt enig i Jan Marius2002 og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 4, 2016 Forfatter Share Skrevet August 4, 2016 Kjekt å ha som lesestoff innimellom. Haynes-boka for E90/91LCI . Bestilte på tirsdag ettermiddag og idag kom den. Kjempeservice fra bilboken.no bimmerR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 5, 2016 Forfatter Share Skrevet August 5, 2016 Tok bare å kontrollerte luftfilteret. Fant med en gang ut at det var på tide å skifte. Rett ned på Meca og få tak i og fikk byttet. magneten, Gorg og bimmerR reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 5, 2016 Share Skrevet August 5, 2016 Imponerende at de hadde på lager! Var vel på tide å bytte Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 5, 2016 Forfatter Share Skrevet August 5, 2016 @Gorg Meca i Molde har veldig mye på lager til enhver tid til alle biler og skulle de mangle noe har de det over natten Originale deler(Sachs, Bosch, Mahle osv.) og super service. Synes prisene er konkurransedyktige også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 29, 2016 Forfatter Share Skrevet September 29, 2016 Jeg har lekt med tanken å trekke midtarmlenet i alcantara Prøvekjørte en F11 igår med dette, løftet litt helhetsinntrykket. Hva tenker dere? Erfaringer? bimmerR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 29, 2016 Share Skrevet September 29, 2016 Fin bil! Har aldri kjørt disse, men de ser jo greie ut - selv om jeg har en forkjærlighet for E46 når det kommer til 3-serien. Følger med Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 29, 2016 Forfatter Share Skrevet September 29, 2016 5 timer siden, Shattered skrev: Fin bil! Har aldri kjørt disse, men de ser jo greie ut - selv om jeg har en forkjærlighet for E46 når det kommer til 3-serien. Følger med E46 er kjempefine biler, så den ser jeg Og takk for det! Jeg tror E91 har mindre bagasjerom enn E46, og siden jeg har msport-setene så bygger sideputene bak veldig mye og stjeler plass. Barnevogna tar hele bagasjerommet og barnesetet bygger mye fram, så det mest lønnsomme hadde vært en Passat... Men hey, noe må man ofre Ellers lufter jeg tanken med alcantara på midtarmlenet som jeg sa, jeg vet ikke. Får gruble litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 29, 2016 Share Skrevet September 29, 2016 Nja, i valget mellom å eie et VAG-produkt eller en bmw ser jeg ikke problemet - vær mann, kjør e39 Bedre plass (selv om den er ca 40cm lenger enn e46 om jeg husker rett), og digg å kjøre Hmm, alcantara er pent det, men ble litt usikker jeg og! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 29, 2016 Forfatter Share Skrevet September 29, 2016 (endret) 29 minutter siden, Shattered skrev: Nja, i valget mellom å eie et VAG-produkt eller en bmw ser jeg ikke problemet - vær mann, kjør e39 Bedre plass (selv om den er ca 40cm lenger enn e46 om jeg husker rett), og digg å kjøre Hmm, alcantara er pent det, men ble litt usikker jeg og! E39 er bra, pene er de også, men jeg ønsker å ha nogen lunde nytt og bekymringsfritt bilhold. Samt en trygg og sikker bil til lille jenta. E61 hadde passet, men de ligger enda litt høyt i pris med kravene mine(m-sport, hengerfeste, xdrive, sotede bakruter, cic og litt til) Jeg skal ikke bytte bil altså, er veldig fornøyd og pakker etter bilen. [space] her inne dro på hyttetur(2 voksne og 2 unger) i en E46 M3 Endret September 29, 2016 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2016 (endret) Da var vinterhjulene kommet på, veien har vært isete hver morgen nå og det er ikke helt optimalt med sommerdekk da. Samtidig fikk jeg brilleholderen jeg sårt har savnet. OEM og byttet ut med håndtak i taket på førerside, genialt! Ingen bilder med vinterhjul enda, den er lik ifjor. Endret Oktober 12, 2016 av Marius2002 Gorg og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 12, 2016 Share Skrevet Oktober 12, 2016 Som jeg har sagt før ,så er e91 grisefine biler og jeg hadde ofret plassen fremfor en Passat ;). Den brilleholderen var fin ,var det noe du fikk skaffet på,Bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2016 (endret) 1 time siden, sveigis skrev: Som jeg har sagt før ,så er e91 grisefine biler og jeg hadde ofret plassen fremfor en Passat ;). Den brilleholderen var fin ,var det noe du fikk skaffet på,Bmw? Tusen takk igjen Brilleholderen kjøpte jeg på ebay, men det var BMW delenr på den og stod bmw på osv på undersiden. Det var ihvertfall perfekt passform https://www.ebay.com/itm/321845490122 Bilen får snart en skikkelig shining innvendig! Endret Oktober 12, 2016 av Marius2002 Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 12, 2016 Share Skrevet Oktober 12, 2016 Ebay linken funker ikke, kanskje utsolgt? Uansett en kjekk mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå