Kvasi Skrevet April 8, 2019 Skrevet April 8, 2019 39 minutter siden, Fredrik 90 skrev: OK! Da gir iallfall jeg meg, dette bærer ingen vei dessverre. Så da er det OK at jeg har svarte N-merker på skiltene?
Marius2002 Skrevet April 9, 2019 Skrevet April 9, 2019 Det var ikke meningen å blusse opp stemningen. @Walkabout skrev i januar i fjor et fint innlegg og så får folk selvsagt gjøre som de vil utover det. Jeg postet/dro frem tråden fordi jeg synes praksisen hos NAF er trangsynt, selv om jeg foretrekker blå selv. Hvorfor ikke bare få rive av på stedet og ferdig med det liksom? 🤷♂️ lagunilla, Walkabout, macrorain og 2 andre reagerte på dette 5
macrorain Skrevet April 9, 2019 Skrevet April 9, 2019 Det er vel ingen som er uenige i at det er ulovlig. Det er liksom ikke poenget. Diiesel, lagunilla, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6
macrorain Skrevet September 16, 2019 Skrevet September 16, 2019 For å fylle på med anekdoter her da, så var jeg til teknisk kontroll på biltilsynet i dag, og da fikk jeg beskjed om å ta av merkene, og at det var dokumentfalsk. Selvfølgelig ikke i min interesse å ta den diskusjonen der og da, så det kranglet jeg ikke på. Uansett relativt udramatisk å bli tatt med slike merker hvertfall i dette tilfellet. Marius2002 og Walkabout reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå