Gå til innhold

BMW E91 318D 2009 LCI Black Sapphire Metallic


bjorneoen
 Share

Anbefalte innlegg

On 31.1.2016 at 9.03, Gorg skrev:

Det var ikke hos merkeverksted, tror det er Sønnak batteri de har.

 

Kunne vel ha kjøpt en servicenullstiller og et batteri for samme prisen

Åja okei, kjøpte mitt Sønnak SA900 batteri på vianor. Overraskende nok hadde de den billigste prisen i mitt nærområde.

Vet ikke om du får gjort det med en servicenullstiller, da det egentlig ikke er noe service intervall på batteriene, man får ikke noe beskjed om at det er på tide å bytte batteri, det er kun hvis man har strømproblemer på bilen, så kan de se på verksted via diagnose når batteri sist var byttet, og utifra det konkludere med om batteri bør byttes først eller om det er andre ting som bør byttes først! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg enda ett skritt nærmere navigasjon i bilen! :D og denne gangen blir det ikke CIC, men derimot NBT! :D Takk til AWT for handelen, gleder meg til å få satt det inn! Mangler nå "kun" adapteren som gjør at NBT enheten vil passe i e-serie biler, pluss noen ledninger, så er jeg good to go! :)

 

56_379698842.jpg.e5735f7dd435fc1d5270882

56_753890878.jpg.98b6314e2e230f3c982bc0e

56_965594819.jpg.c68000c264001b1b33827bb

56_1464196142.jpg.7adcb2a0df8f39ce57309b

56_2129816382.thumb.jpg.7fa6be4c284903e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, flobben skrev:

Dette blir veldig bra.

8 timer siden, ahj skrev:

Ja, dette blir skikkelig tøft. Dette gleder jeg meg til å følge med på! :)

4 timer siden, Gabz skrev:

Nice! :)

Ja håper dette blir bra! :) Gleder meg til å få det montert!

8 timer siden, danskiii skrev:

FETT!! Spent på hvordan dette blir og spent på hva du finner emulator for :P

Håper det blir bra! :D jeg å! Har kikka litt, og det finnes noen alternativer men alle er jo svindyre.. hehe, men tror det blir fra ebay til 2500kr ca, billigste jeg har funnet.. og den skal gi meg full funksjonalitet + at den støtter uorginiale ryggekamera! :) den på bimmerretrofit støtter kun dems eget kamera, og de tar blodpris for både emulator og kamera.. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, bjorneoen skrev:

Ja håper dette blir bra! :) Gleder meg til å få det montert!

Håper det blir bra! :D jeg å! Har kikka litt, og det finnes noen alternativer men alle er jo svindyre.. hehe, men tror det blir fra ebay til 2500kr ca, billigste jeg har funnet.. og den skal gi meg full funksjonalitet + at den støtter uorginiale ryggekamera! :) den på bimmerretrofit støtter kun dems eget kamera, og de tar blodpris for både emulator og kamera.. 

 

 

Aslå du MÅ jo få deg en emulator som støtter dynamisk ryggekamera ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, danskiii skrev:

Aslå du MÅ jo få deg en emulator som støtter dynamisk ryggekamera ;)

Ja det er sant :o Den støttet ikke det, men samme person hadde en til 3 tusen som hadde det, :D så spørs om det blir den da!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra dette, så får vi satse på du kommer lengre enn meg. :)

Personlig ville jeg kjørt på med originalt kamera, da får du hengerfeste-funksjonen og alt til å virke 100%. For meg virker det som om Neo_andersson (eller hva han enn kaller seg på bmwcoding.com) har et av de bedre produktene. De ligger som regel på ebay.co.uk, sendes fra Romania.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, awt skrev:

Blir bra dette, så får vi satse på du kommer lengre enn meg. :)

Personlig ville jeg kjørt på med originalt kamera, da får du hengerfeste-funksjonen og alt til å virke 100%. For meg virker det som om Neo_andersson (eller hva han enn kaller seg på bmwcoding.com) har et av de bedre produktene. De ligger som regel på ebay.co.uk, sendes fra Romania.

Får prøve på det, hadde vært sykt kult å fått det til! :)
Det er et godt poeng, det beste er om alt er 100%. Da er det nok de jeg sikkert har funnet, fant noen på ebay som ble sendt fra romania, står på manufactor name: "http://customretrofit.ro/" så tipper det er de samme :) Klarer ikke finne samme bilde av adapter inne på nettsiden dems som på ebay, men den på ebay tror jeg skal funke bra. For 50$ mer så kunne jeg få en versjon med dynamic guidelines! Den på bimmerretrofit er jo altfor dyr i mine øyne, og gir ikke noe spesielt ekstra heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, awt skrev:

Ganske sikker på at man trenger kamera-modul.

Den eNBT adapteren simulerer vel en TRSVC modul (den originale kamera modulen) slik at man slipper denne. :) sikkert slik at at de dynamiske linjene generes i den TRSVC modulen basert på rattvinkelen, og at man dermed må ha enten modulen eller eNBT adapteren for at det skal funke? Står at eNBT adapteren også støtter side og top view kamera, slik at man kan få surround view, det hadde vært stilig! :)

Men for å få hengerfunksjonen i tillegg så trenger jeg sikkert den TRSVC modulen uansett da siden OEM kamera sikkert ikke gir den hengerfunksjonen sammen med eNBT adapteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...