bjorneoen Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 Nytt bilde, denne gangen men N-merker riktig vei gjorde seg det m3ern og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 14, 2016 Share Skrevet Juli 14, 2016 3 timer siden, bjorneoen skrev: Hehe, se der ja! Imponerende I lige måte! Er helt enig, orker ikke uferdige ettermonteringer, må gjøres ordentlig om det først skal gjøres, føles mye bedre da! Takk for det! Den hadde jeg glemt! Skal prøve å få lagt inn noe der! må bare beklage @awt!!!! der gikk du i glemme boka gitt! du hadde liggi fint i topp på retro´s du også ^^ bjorneoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 37 minutter siden, Freakshow skrev: må bare beklage @awt!!!! der gikk du i glemme boka gitt! du hadde liggi fint i topp på retro´s du også ^^ Så absolutt, helt enig! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet September 10, 2016 Forfatter Share Skrevet September 10, 2016 Nye sommerfelger på, blei hakket bedre nå! bedre seint enn aldri ErikTveit, Gorg, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet September 10, 2016 Share Skrevet September 10, 2016 Ble veldig bra! Er det 18 eller 19? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet September 10, 2016 Forfatter Share Skrevet September 10, 2016 Takk! Det er 18" 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet September 10, 2016 Forfatter Share Skrevet September 10, 2016 (endret) Endret September 16, 2016 av bjorneoen Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 14, 2016 Share Skrevet September 14, 2016 Ble bra det! GS Split? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet September 14, 2016 Forfatter Share Skrevet September 14, 2016 (endret) 4 timer siden, Gabz skrev: Ble bra det! GS Split? Det stemmer! GS spilt 18" med 225/40 Synes de kledde bilen bra Endret September 14, 2016 av bjorneoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 14, 2016 Share Skrevet September 14, 2016 Ja, synes de er ryddige og fine Finere enn de replikafelgene de lager hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet September 17, 2016 Forfatter Share Skrevet September 17, 2016 Ja, enig! Siden jeg bare har pdc bak så har jeg ikke pdc knappen til å aktivere/deaktivere pdc.. men nå er det på plass! Da går ikke ryggekamera automatisk vekk når jeg setter den ut av revers og jeg kan selv slå det av og på med pdc knappen. Så kan se på kamera så lenge jeg kjører under 30km/h Frontkamera er neste retrofit og den aktiveres ved at man klikket på pdc knappen og dermed måtte jeg få den på plass før kamera blir montert! Freakshow, Gorg, ErikTveit og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet September 28, 2016 Forfatter Share Skrevet September 28, 2016 Da blir det snart full PDC også! Tenkte at nå som jeg først hadde fått på pass PDC knappen, så kunne jeg like godt montere PDC foran også Tenkte å gjøre modulbytte i helga, men PDC sensorer foran blir montert sannsynligvis samtidig med eventuell ny frontfanger når den tid kommer Da er alt klart for front kamera retrofit! danskiii og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Oktober 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2016 (endret) Hadde en del småbobler med rust på bakluka som jeg har opp til flere ganger prøvd å få BMW til å dekke uten hell.. Dette var visst ikke dekket av rustgarantien siden det ikke var falserust og var ikke dekket av lakkgaranti da denne har gått ut på tid for min bil. Så jeg sendte bilen til en kompis på et lakkeringsverksted for utbedring av bakluka på egen regning men så ble det oppdaget ganske mye falserust under gummilisten til bakruten, og BMW ble dermed tilkalt for ny vurdering og ENDELIG gikk det min vei! Ble garantijobb og ny bakluke! Før: Etter: Blir også bytta av intercooler til 330d intercooler Og til slutt bare et bilde av bilen! Skjønner ikke hvorfor så mange blinker på meg når jeg kjører med tåkelys Endret Oktober 14, 2016 av bjorneoen ErikTveit, Gorg og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Oktober 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2016 Vinterdekka på, klar for vinteren nå! Marius2002 og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 31, 2016 Share Skrevet Oktober 31, 2016 (endret) Hva gjør 330d intercooleren for bilen i det daglige? Er det utført med tanke på framtidig trimming? Apropos rust i bakluke - ser Gorg får tatt sin på reklamasjon også, men jeg kan ikke huske å ha sett noe rust på vår bil. Er det en spesiell plass dette forekommer? Endret Oktober 31, 2016 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå