icodden Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 Tenker det kan være fint med en felles tråd for disse modellene. De deler mye av de samme delene, så det er greit å samle spørsmål og svar i en felles tråd. Begynner jo å bli endel av disse på forumet nå sondre reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 (endret) Enig! Har selv en F31, som jeg har eid i snart 1,5år. God bil som jeg er fornøyd med. Hvis jeg skal pirke litt, så skulle jeg ønske den var litt mer isolert. Grei kraft i 320d (163hk) motoren til vanlig bruk, og vil du ha det lille ekstra så er MPPK et must (200hk) Hatt lite problemer med min, og det som har dukket opp har blitt løst via garanti. - Vannlekkasje ved det ene hornet - Feil ved sensor som måler hvor mye bremsebelegg det er igjen - Ulyd fra venstre hjul foran - 3. bremselys bak sluttet å fungere pga. vannlekkasje Endret Oktober 21, 2015 av Makky123 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 Jeg tror de med 4-serie cab kommer til å føle seg utenfor. Kanskje en og annen kineser med lang 3-serie også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 F33 finnes det vel noen av i Norge, men tror vi skal lete rimelig lenge før vi finner en F35 her oppe! [emoji12] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Denne tråden har dødd litt. Noen andre som vil dele sine erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Er utrolig fornøyd med min 328i ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icodden Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2016 Tenker litt på m performance pedalsett auto til min f30. Ja eller nei? Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Tenker litt på m performance pedalsett auto til min f30. Ja eller nei? Jada, løp og kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icodden Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2016 Hva med andre m performance deler? Har performance nyrene fra før. Tenker på spoiler bak på bagasjelokket, blir sikkert finest å ha den i samme farge som bilen (EB) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwespendn Skrevet Mars 12, 2016 Share Skrevet Mars 12, 2016 Meget fornøyd me min også 😀✌️ Makky123 og arildopc reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icodden Skrevet Juni 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2016 (endret) Noen andre som har fått sprekk i den blanke plasten ved setevarmer knappen som vist på bilde? Sprekk på venstre side og fint på høyre side. Endret Juni 1, 2016 av icodden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juni 25, 2016 Share Skrevet Juni 25, 2016 Bruttern har kjøpt seg 330e nå, og skal bytte til m3-grill med doble eiker. Ser at det nettopp har kommet facelift, så går utifra den er det. Er det noe forskjell på grill før og etter facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon_H Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 (endret) Skal kjøpe meg en 2013 f30 som jeg prøvekjørte i går, men jeg fant ikke servicehefte i denne bilen, han som selger den var litt usikker på akkurat dette, så jeg tok kontakt med selger hos Bavaria som sa at dette nå ligger elektronisk? Kan noen bekrefte dette? Selgeren hos Bavaria fant også frem servicehistorikken i systemene sine, så det virker troverdig... EDIT: var visst dårlig til å lete, fant svaret på spørsmålet mitt her http://bimmers.no/forums/topic/803087-servicehistorikk-service-history-i-idrive/ Endret Juli 1, 2016 av Haakon_H Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Gjøran Tøllefsen Skrevet Januar 22, 2017 Share Skrevet Januar 22, 2017 Har en F31 320d som jeg har oppdaget rust under setet på. Er det noen andre som har opplevd dette og eventuelt fått dette på reklamasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet Januar 23, 2017 Share Skrevet Januar 23, 2017 Rust på seteramme er et vanlig problem. Da jeg kikket på brukt bmw f30/31 gjorde jeg litt research, og en gjenganger på kjente feil var rust på seteramme. Har du fortsatt garanti på bilen hadde jeg tatt turen innom forhandler. Det bør etter min mening gå på garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå