Hawkon88 Skrevet Januar 13, 2017 Skrevet Januar 13, 2017 Høres ut som en grei plan. Jeg ville også planlagt trykkluft uttak og sentralstøvsuger først som sist. Begge deler er kjekkest å ha skjult. Blir det løftebukk? Hva har du tenkt i forhold til oppvarming?
Jørgen Lie Skrevet Januar 13, 2017 Forfatter Skrevet Januar 13, 2017 Har industristøvsuger, og ang luft tenker jeg å ha d i et lite skjul ut, med uttak inn i verksted. Mulig det blir flyttbar Max jack, siden takhøyde ikke blir så stor. Varmepumpe er aktuell oppvarming Hawkon88 reagerte på dette 1
Jørgen Lie Skrevet Januar 18, 2017 Forfatter Skrevet Januar 18, 2017 Driver å vaser litt rundt i hjul, og i dag kom det enda 4 nye tønner, fra RS 061. I fjor så kjøpte jeg et sett med 061, som jeg delte og sendte til en kompis. Der var det omborring av senter og blåsing samt pulverlakk av tønner som var målet. Men......RS har vært et ønske lenge, da det er evergreens på bmw. Har heller ikke hatt det før, men det har jeg heller ikke med neste sett. Ingen i Norge har vel hatt det på E30. Der kommer mine 4 ny tønner inn. Forhåpentligvis, så er det no custom-senter på vei nå, og de er lagd for å passe 061 tønner. Men siden jeg også har de rs-sentrene, så ble jeg brått et sett ringer og tønner i manko, så derfor har jeg startet å samle sammen slik at jeg kan ferdigstille 2 felgsett i stedet for et. Nå mangler 4 ringer og komplett skruer og muttere før 2 felgsett kan settes sammen, når alt av deler kommer hjem. Litt bilder i hytt og pine igjen. Har også Hartge-hjula enda, og kom over et dett 15 ACS jeg fikk lyst på. Usikker på hva jeg skal med de Custom-sentrene er foreløpig, i Jørgen-stil, konfidensielt 😎😅 Marius2002, Bendik Kjellevold, Robin L og 2 andre reagerte på dette 5
Sndvik Skrevet Januar 19, 2017 Skrevet Januar 19, 2017 2 timer siden, Jørgen Lie skrev: Custom-sentrene er foreløpig, i Jørgen-stil, konfidensielt 😎😅 Hihi 😎💃🏻 Jørgen Lie reagerte på dette 1
RF91 Skrevet Januar 19, 2017 Skrevet Januar 19, 2017 Wheel whore Ser fram til dagen når denna e ferdig. Trur den kjem til å bli über-grom Jørgen Lie reagerte på dette 1
hsd Skrevet Januar 19, 2017 Skrevet Januar 19, 2017 (endret) Ser bra ut, men hvorfor har ikke du sveist igjen bolthulla og de hullene imellom de igjen? Borrer man om fra 5x120 til 4x100 treffer jo man minst ett hull pluss småhull, uten sveis blir jo senter svekka en god del. Skal du ha nye ringer abefaler eg nye radinox.Har lagd slipemaskin og tatt mange alukanter, men hjul stiger 5 hakk med inox. Endret Januar 19, 2017 av hsd Eystein Ose reagerte på dette 1
Jørgen Lie Skrevet Januar 19, 2017 Forfatter Skrevet Januar 19, 2017 Ikke jeg som gjør jobben.. men ja, det treffer! Bolthulla er fylt med plugger og presspasning. Radinox er godsort, men koster deretter også, men vi får se😅
Freakshow Skrevet Januar 19, 2017 Skrevet Januar 19, 2017 liker ikke den kjente Jørgen-stilen må jeg ærlig inrømme! Jørgen Lie reagerte på dette 1
Jørgen Lie Skrevet Januar 20, 2017 Forfatter Skrevet Januar 20, 2017 Da fikk tønnene jeg fikk sendt sist grunning i går og lakk i dag😁 Selvgjort er velgjort?🤔 BjornarHS og tpmek reagerte på dette 2
RF91 Skrevet Januar 20, 2017 Skrevet Januar 20, 2017 Ser ganske so strøkent ut Bruka du lakksprøyta? Såg litt for fint ut til å vera sprayboks
Jørgen Lie Skrevet Januar 21, 2017 Forfatter Skrevet Januar 21, 2017 1 time siden, RF91 skrev: Ser ganske so strøkent ut Bruka du lakksprøyta? Såg litt for fint ut til å vera sprayboks Faktisk bare boks:) Men et lite dirty triks for fint resultat med boks er å varme den opp godt før man starter, så slipper man halvtykk lakk som spyttes ut:) Mange tynne slør med nedstøving som til slutt ble ganske bra:) Og med 4 tønner rekker det siste tynne laget å tørke litt også, pluss litt kunstpauser med boksristing 😅 Er vel tørt i morgen, så om d blir litt oppholds må jeg ut i dagslys for å se om jeg ble fornøyd 👌🏻
Jørgen Lie Skrevet Januar 21, 2017 Forfatter Skrevet Januar 21, 2017 Resultatet: Sndvik, Maggi93 og tommyheimberg reagerte på dette 3
Jørgen Lie Skrevet Januar 26, 2017 Forfatter Skrevet Januar 26, 2017 😁😁😁👏🏻👏🏻 fxslin, Marius2002, janerik171187 og 1 annen reagerte på dette 4
Gabz Skrevet Januar 26, 2017 Skrevet Januar 26, 2017 Se her, ja! Både garasje, bil og felger blir veldig bra Jørgen Lie reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå