Gå til innhold

Shattered's andre E46 - "Lynet"

Shattered
 Share

Anbefalte innlegg

Da var det på tide å snufse og vinke bai bai til E39'en. Det var en 525DAT (dessverre autolat touring), men jeg var veldig glad i bilen og jeg vet at den kommer til å få det fint der den havna nå - hos Djwik her på forumet.

"Lynet", 2001 E46 320d manuell, var kjørt av ei dame på min egen alder - den beste alderen - i ca to år da jeg henta den. Etter mye fram og tilbake med Snytern, Nyterns ukjente fetter, ble det ikke "Laffen" på meg - den hadde akkurat det jeg ville ha av utstyr. Men nå etter en stund på jakt hadde jeg bestemt meg - Djwik fikk lån i banken til 525D, som dessverre gikk til en latterlig kompispris, mot "noen få" timers gratis verkstedarbeid.

Jeg vet ikke helt hva jeg kommer til å gjøre med den enda, men jeg har planer om å få motoren helt 100% tight da det er noe lekkasje fra den et sted, så kommer det vel i grunnen bare til å være tut og kjør. Vet hun må ha nye speil, nye blinkers foran (sorry Gabz og F90, dere er nedstemt) og bak, også får vi se om det ikke blir en liten titt på TRF's mangiske hender ;)

Et par bilder:

12191329_10207031961091666_1075472723334
12190946_10207031961411674_2154201669300

Snufs, merker jeg savner E39'en litt alt. Men den går jo ikke så langt da!

Litt lite utstyr, samt delskinn og kjipe fangere. Men til å være bruksbil, helt ok!

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senk kan du mase så mye du vil om, det kommer aldri til å være på mine biler! Angel eyes er det faktisk, men de funker ikke, haha. Gidder ikke montere nye, har gjort jobben før og det var et helvete!  M-fanger får vi se på etter hvert! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, senk blir det ikke noe av her, men klistremerket på bakruta skal nok vekk ;)

Skal sjekke ut bilen din senere ;)

Nå står forsikringa på meg :)

Edit: må ha to nye speil, noen som har liggende? Kan eventuelt ta det på neste bestilling fra koed :P

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbruket på denne er helt latterlig! Har kjørt 14 mil siden jeg fylte, og nåla har knapt passert 1/1-merket :P Skal regne ut hva den bruker når jeg har fylt igjen, men tror det er betraktelig mindre enn 525d'en (som forsåvidt bruker jævla lite på langkjøring, 0,55-ish helt opp til Gol/Nesbyen!) :P

Har forsåvidt fått tak i sideblinkers, kanskje. Pakka fra Koed ble nettopp sendt, og olje er kjøpt.

Men jeg tror noe er galt med bilen, i går gikk strømmen av/på i 2 min (kutta ut da jeg kobla ut cdspilleren), og begge pærene i framlysene på høyre side gikk samtidig. Har bytta pærer nå, og ikke merka noe mer til det.
Den er tungstarta på motor som har vært kjørt tidligere på dagen, trolig er det diesel som pumpes veldig seint fram. Men skal se nå etterpå hvordan det blir med to glødinger.

Kjøpte AUX-kabel på Biltema i dag, men så viste det seg at koblinga inn i spilleren er fucked, så man må holde den inne for å få lyd i begge kanalene :lol:

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...