Fredrik 90 Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 For ett fantastisk flott og strøkent prosjekt, denne blir jo bedre enn ny Når dette gjøres så nøye og ned til detaljer så regner jeg med at noen annet enn original motor og drivlinjene er aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Mars 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2017 6 timer siden, Fredrik 90 skrev: For ett fantastisk flott og strøkent prosjekt, denne blir jo bedre enn ny Når dette gjøres så nøye og ned til detaljer så regner jeg med at noen annet enn original motor og drivlinjene er aktuelt. Den blir nok i orginalstand med små modifikasjoner. M-tech ratt samt at servo står på ønskelisten. Så får vi se hvilken andre ideer som dukker opp underveis 😇😇 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Mars 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2017 Fikk putlet litt i kveld og. Kjenner motivasjonen ikke er helt på topp 🤢, så vurderer å ta meg en pause fra bilen. målet må være å få den på beina i løpet av et par dager.😒 BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 15, 2017 Share Skrevet Mars 15, 2017 Nydelig med nylakka deler! Kommer en tur utover til neste uke jeg, kanskje bønna kan by på noe motivasjon tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 15, 2017 Share Skrevet Mars 15, 2017 Sei meg, blir du skitten i da heila når du driv og montera dessa delane dine? tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Mars 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2017 Krummet ryggen og nådde målet med å få den på hjul i dag. Så nå er det å pakke den vekk for en stund. Rydding å vasking av garasjen står for tur. BjornarHS, sAlnes og JE reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Mars 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2017 15 timer siden, RF91 skrev: Sei meg, blir du skitten i da heila når du driv og montera dessa delane dine? Problemet er å finne rent å pent verktøy uten å sette spor etter seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 16, 2017 Share Skrevet Mars 16, 2017 Strøkent tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Mars 16, 2017 Share Skrevet Mars 16, 2017 Støkent ja! Må være deilig når alt er helt nytt tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Mars 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2017 Da er det blitt blåst lykteholdere,pedaler og bremsekraftforsterker. Ble litt kloring med å få tettet bremsekraftforsterker så den ikke ble full i sand. Lakket med epoksy lakk. Tenkte å kjøre på med klarlakk i tillegg på bremsekraftforsterkeren. Har ikke gjort allverden denne friperioden, men dog noe. Blir endel monteringsarbeid når jeg er tilbake fra havet. Neste plan er å teipe opp og stelle til ledningsnettet. BjornarHS, sAlnes og JE reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Mars 30, 2017 Share Skrevet Mars 30, 2017 Bortsett fra kvinnfolk, så e det er ingenting som er mer tilfredstillende enn å se at en E30 får en ordentlig renovering, sku vært ett krav stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 30, 2017 Share Skrevet Mars 30, 2017 Denne blir jo som ny eller BEDRE! Perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Mars 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2017 Takker 😃 😃Ja det kommer seg nå, se om jeg får lakk på den i løpet av sommeren. Men er mye detalj arbeid igjen enda. Listen over ting som skal stelles til er fremdeles lang 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet April 22, 2017 Forfatter Share Skrevet April 22, 2017 Noen som har bilder av bremserør fra caliper Og ut på bærearmer bak. Er skivebremser. Setter pris på om noen kan sende meg så jeg har sånn Ca mal å bøye etter 👍 Maggi93, Freakshow og JE reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Mai 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2017 Oj.. lenge siden 😂😂nymalte pedaler. Da er det å vente på EBay postmannen skal komme med clutch sylinder . Blir å montere ferdig bremsesystem nå fremover. Garasjen har fått en liten makeover, og det gjorde seg kraftig. Skiftet over 100 fliser på veggene,så bilen har ikke hatt mye prioritet. danskiii, NaCel, JE og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå