tambur4 Skrevet Mars 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2016 BBS (RC090/Style5) eller Alpina? Begge 17" Tror begge deler blir fint. BBS-felgene hadde jeg jo på den forrige.. bmwtussan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 6, 2016 Share Skrevet Mars 6, 2016 BBS RC090, uten tvil Designet passer bra til designet på E28, dessuten så synes jeg Alpinafelger ikke passer på biler som ikke er Alpina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 6, 2016 Share Skrevet Mars 6, 2016 Gode alternativer begge to, men vipper nok mot BBS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 6, 2016 Share Skrevet Mars 6, 2016 3 timer siden, Fredrik 90 skrev: ...dessuten så synes jeg Alpinafelger ikke passer på biler som ikke er Alpina For en gangs skyld enig med deg. RC 090 er definitivt vinneren av de to, men hva med å finne noe annet spennende denne gangen? Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 stemmer for noe annet bbs rc er oppbrukt og alpina kler kun hvit e28 syns jeg. hva med M contour ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 Jippi!! Da er bilen registrert. Det gikk smertefritt hos biltilsynet (hyggelige folk der!) Slenger ut noen bilder.. Nå blir det mye pusling og kosing med bilen framover. Ikke minst så skal den få en skikkelig lakkrens! Gorg og Werther reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Gratulerer. Da er det bare og nyte sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 For en flott bil dette er, E28 har noe spesielt ved seg Gratulerer med skilter også, må være deilig å kunne kjøre hvor som helst og når som helst uten å tenke på prøveskilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Gratulerer! Herlig å få det ut av veien Flott eksemplar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet April 27, 2016 Forfatter Share Skrevet April 27, 2016 Nye felger på gang! Det ble "standard" BBS RC090. Helt grei standard, men vurderer en oppussing til vinteren. Mangler 2 senterdeksler så rop ut hvis noen har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet April 28, 2016 Forfatter Share Skrevet April 28, 2016 Mye jobb, men blir "godt nok" Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Desember 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2016 (endret) Denne ble ikke solgt i sommer. Har fått flere bud, både seriøse og useriøse, men har ikke stresset det. Nå står den trygt og frostfritt på vinterlagring. Kjenner jeg savner den.. Endret Desember 31, 2016 av tambur4 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå