Otis Skrevet August 16, 2018 Share Skrevet August 16, 2018 Da blir det vel sort taktrekk snart da? bmwe46fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet September 12, 2018 Forfatter Share Skrevet September 12, 2018 Update. Alcantara tak snart komplett 😎 RemyNG og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 13, 2018 Share Skrevet September 13, 2018 Om du fortsetter i samme stilen med alle ettermonteringer så tar du snart igjen @Saltkjelen og @SweetBMW! bmwe46fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet September 13, 2018 Forfatter Share Skrevet September 13, 2018 Kjøpte noen shadow-projector lights til dørene bak 😊 ble bra dette heh! Pluss litt update med alcantara taket kommer snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet September 20, 2018 Forfatter Share Skrevet September 20, 2018 Var visst på tide å bytte skiltlys og ta en innvendig rens av bilen😅 S. Gunstad og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Oktober 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2018 Stemningsbilder sammen med lillebror (E36) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Desember 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2018 Da har det skjedd litt ting og tang siden sist 🤩 Fikk tak i et Executive Interiør m/ dørpaneler og lister og nye bakseter med spesialdesign. Blant annet ny shadowline hattehylle m/ el. gardin, org. Sort taktrekk. Her er noen bilder fra roadtripen min til Polen 👌🏽 Var også litt uheldig på Autobahn at jeg klarte å miste diffuseren min til bakfangern 😅 gikk visst litt for fort unna 🏁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Desember 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2018 Fikk endelig gjort noe jeg har ventet lenge på! Leverte bilen inn til chrome-delete og solfilm på alle rutene! Må si jeg ble meget fornøyd med både arbeid og pris i Polen 😎 Til og med BMW-logoen ble foliert i svart på det blå feltet 💙 Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Desember 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2018 Fant også et sted der de renoverer skinn, så dro strikken litt lenger og fikk sydd om setene foran i custom-design med mørkebrune sømmer, samt nytt skinn/alcantara på ratt, og eget design på girkule og håndbrekk 😎🤩 Fikk også sydd ektra nakkeputer 👌🏽🕺🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Desember 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2018 Hadde også litt problemer med bagasjeromslåsen som hang seg opp slik at jeg ikke fikk lukket bagasjelokket. Fikk raskt ordnet opp i dette gjennom flinke mekanikere 😊 Avsluttet dagen med en skikkelig vask hos et vaskefirma 🕺🏽 Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Desember 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Desember 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2018 Liten upgrade av lydanlegget med dobbel sub m/ledlys, 4 lag med vibrasjonsdempende matter, kondensator, installasjon av ryggekamera til Eonon spilleren, interiørbelysning i halogen med 18w pærer, LED lys til beina, bassjusteringsbryter i lomme ved rattet og oppkobling av el. rullegardin og bytte av tåkelys glass venstre side 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Desember 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2018 Plassering av ryggekamera + oljeskift og bytte av alle filtre💧 Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 14, 2018 Share Skrevet Desember 14, 2018 Ble det svidd av en del penger i Polen? Mange fine oppgraderinger synes nå jeg da. Kult med de setetrekkene/skinnet! bmwe46fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Desember 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2018 13 minutter siden, Otis skrev: Ble det svidd av en del penger i Polen? Mange fine oppgraderinger synes nå jeg da. Kult med de setetrekkene/skinnet! Hehe det kan du trygt si! Men siden jeg tenker å beholde bilen og allerede har slengt inn et uendelig antall timer og kroner på denne, så blir dette en sentimental investering for meg hehe 😍 vil gjøre den så unik som mulig✌🏽 Takk for tilbakemelding sjef 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå