mowz Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 (endret) Solgte min e92 og kjøpte familie bil! Et par bilder av min nye 325d Touring Veldig fornøyd så langt! Endret August 5 av mowz Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Meget riktig E91 med tanke på farge, felger, eksos og splitters! Skulle ha fått sett mer av interiøret i bilen Er bilen chippet og målt på dyno? mowz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Nydelig vogn ja mowz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 Takker! ESS Steg 2 som gir 285hk. I tillegg er det Wagner IC, k&n filter og 335 eksosanlegg. Blir tur til ESS innen et par uker for test på Dyno og se hvor mye over de 285hk som finnes ☺ Det er en del detaljer på bilen som ikke er så voldsomme i seg selv men som gjør hele bilen synes jeg! Kan ta noen bilder av interiør og diverse snacks som er montert. Full m-sport og sportsseter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 (endret) Reef89: takker! Endret Desember 21, 2015 av e91 DieselPower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Grattis med flott vogn! Flotte felger (heftige vinterfelger?), fin farge og meget kledelig eksos Utstyrsliste? mowz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Gorg: Takk! Dette er nok sommerhjulene ja, 235/35-19 front og 265/30-19 bak. Jeg hadde 19" Bola B1 sorte vinterhjul men han som kjøpte min e92 ville gjerne ha de da de ser meget tøffe ut så jeg solgte de til han. For meg ble det nå kjøpt inn 18" m-sport hjul 235/40/18 med Nokian Hakkapeliita R2. Disse er nok bedre på vinterføre. Men har fått installert diff med brems så nå er den ganske god på vinterføre med trekk på begge hjulene Vedlagt er utstyrsliste: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Et par bilder av interiør og diverse. Bilde kvaliteten ble ganske dårlig, skal få tatt noen ordentlige bilder senere når jeg har fått vasket den og det er litt "go-vær" M-sport matter, pedaler, fotstøtte og dør lys med prosjektor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Gratulerer med fin bil . Denne vil jeg tro sparker godt fra seg . mowz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 sveigis: Takk! Ja den går absolutt godt! Vinterdekka har litt å jobbe med i de 3 første girene når det er vått ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Gratulerer med en utrolig flott E91! mowz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Ja dette var en riktig så flott e91. mowz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Jeg får ikke til og Quote her jeg men Gabz og E.H.D: Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Wagner intercooler vs original og k&n filter vs original Luftfilter var en stor operasjon å bytte... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Følger med her! Virkelig flott bil mowz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå