RemyNG Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 Ja tror nok det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2016 Fått på sommerskoene idag! Dro på Dekkmann, fikk lagt om og balansert dekkene, og monterte hjula på bilen. Ufattelig hvor stor forskjell felger gjør. Arrived: Underveis: Blir fin oppgradering det her. Montert! Her er både bil og felger veldig skitne da, men.. Så måtte bilen selvsagt vaskes. Skulle så knipse noen bilder, men var så mørkt at kameraet strevet, og Photoshop tulla helt til med fargene men.. Bedre bilder kommer! Og et par bilder når jeg kom hjem igjen: Endelig har jeg fått på hjulene jeg har ønsket meg så lenge, og ser veldig bra ut! Trenger en omgang med skikkelig felgrens, Iron X osv. samt en polering, men stooor forskjell fra de stygge 15-tommerne. Gliser hver gang jeg ser bilen nå. Dekkmessig har jeg nå 235/40 foran og 255/35 bak. Bak ser det bra ut, akkurat passe strekk til en usenket bil, men foran ble det null strekk så må ned til 225 der etterhvert. Og når senken kommer så blir det nok litt mer strekk. Også må det spaces ut foran. Og herregud så høy bilen er. Menmen, ser hvertfall veldig mye bedre ut enn med originalhjulene som ellers måtte kommet på, så jeg er veldig fornøyd. sandersander, MarcusSteffensen, mkj og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet Mars 21, 2016 Share Skrevet Mars 21, 2016 Grattis med nye felger og dekk, gjør seg virkelig med ett sett med "deep dish" felger Få den litt lavere så er mye gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 21, 2016 Share Skrevet Mars 21, 2016 Ble knallfint uten tvil. Rondell ,bare kler Bmw altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2016 16 minutter siden, williamthomas skrev: Takktakk! Ja, klør kraftig i fingrene etter senk nå! 1 minutt siden, sveigis skrev: Tusen takk Ja, absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 21, 2016 Share Skrevet Mars 21, 2016 Vet ikke om det er bilde redigering som gjør det, men syns skiltlysa er for sterke. Forøvrig så syns jeg det gjor seg med felgene. Trygg og pen valg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2016 Bildene overdriver lyset litt, eller det sprer det mer enn det egentlig er, men de er relativt kraftige ja. Og ja, synes de er veldig cleane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Ble veldig pent! Så ut som felgene var i ganske brukbar stand Godt kjøp! Kommet seg mange hakk allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2016 Takktakk! Ja, fornøyd med det! Fikk 6 felger for 4 lapper, og to skal selges, så I forhold til prisen var de veldig hele og fine! Ikke kantkjørt eller bulket, bare litt irr i klarlakken her og der. Litt puss og polering så er de upåklagelige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Det ble veldig bra med hjula! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 9 timer siden, bmwgreg90 skrev: Vet ikke om det er bilde redigering som gjør det, men syns skiltlysa er for sterke. Forøvrig så syns jeg det gjor seg med felgene. Trygg og pen valg:) Bilen kledde felgene veldig bra! Enig med bmwgreg90, skiltlysa er for sterk. Blir for mye sammenlignet med baklysene. Svært irriterende å kjøre bak på landeveier bmwgreg90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Gjør seg alltid med å få på sommerhjulene. Rondell er jo klassisk på en E39. Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2016 1 time siden, Eivimath skrev: Takk! 53 minutter siden, Gorg skrev: Takktakk Får se om det kanskje blir litt sotespray på dem. Har liggende plastidip-sot, så verste fall er det jo bare å rive/vaske av igjen. 50 minutter siden, StigJ skrev: Absolutt! Tenkju Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Ble helt rått, Gabz 👍 Så utrolig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2016 Tusen takk Litt mindre gubbe-stuk på den nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå