MarcusSteffensen Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Har FAKTISK troa på denne😁 Bra utgangspunkt, men ikke gjør noe med lyktene us og led er viktig👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2016 Haha, godt å høre! LED til tåkelys er allerede bestilt. Så blir det US-blink og LED i AE etterhvert MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 39 minutter siden, Gabz skrev: Haha, godt å høre! LED til tåkelys er allerede bestilt. Så blir det US-blink og LED i AE etterhvert Du får stikke innom så skal jeg få US blink koda på bilen får deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2016 (endret) Jaa Endret Februar 15, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Gratulerer med ny bil. Så ut som et veldig bra objekt og starte med. Blir nok veldig bra når du får satt ditt preg på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 se her ja! liker planene mens synd du skal ha facelift fangerene og de oransje lyktene rund baut! bare få på no feite felger og senk så skal jeg love deg det ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Såg ut som en fin E39. Liker facelift-fangeren foran. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Grattis med pen bil! Jeg syns også du godt kan beholde de oransje blinklysene (rundt hele) Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Denne så fin ut! Sjelden lav KM-stand også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2016 5 timer siden, bmwtussan skrev: Gratulerer med ny bil. Så ut som et veldig bra objekt og starte med. Blir nok veldig bra når du får satt ditt preg på den. Takk skal du ha! 3 timer siden, Freakshow skrev: se her ja! liker planene mens synd du skal ha facelift fangerene og de oransje lyktene rund baut! bare få på no feite felger og senk så skal jeg love deg det ser bra ut! Ja, blir nok bra dette! Synd at jeg skal ha det, eller synes du at jeg skal ha det? Haha 3 timer siden, Frode D skrev: Såg ut som en fin E39. Liker facelift-fangeren foran. Takktakk 53 minutter siden, Eivimath skrev: Grattis med pen bil! Jeg syns også du godt kan beholde de oransje blinklysene (rundt hele) Takktakk! Godt å høre at det er flere som synes det 6 minutter siden, Skare1 skrev: Denne så fin ut! Sjelden lav KM-stand også Takk! Ja, fornøyd med den! De fleste andre 520D ligger fort på 260-290. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 haha jeg SYNS du skjønte hva jeg mente! dont be a dick xD w Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Grattis med flott E39! Ser ut som den var i god stand. Flotte planer Hva får du ut av motoren etter besøk hos TRF? Tror det var noe sånn jeg skulle ha gjort med min gamle 320D, det var bokstuning, men skulle være rundt 163hk så gikk jo greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2016 Tusen takk for det! Blir 170hk og mye bedre helhetlig register. Husker ikke nm. Det viktigste med tuningen var jo da at bilen blir mye bedre å kjøre, og ikke bare å hente ut så mye kraft som mulig. Men med tanke på at jeg er veldig fornøyd med kraften allerede nå med 136hk/290nm så tror jeg det kan bli veldig bra. Kanskje litt lavere forbruk også? Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Så ut som en flott bil dette her. Kunne vært automat, men du klarer deg vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå