Shattered Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 Jeg har elektriske seter, er bare å farge de som Remy har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 ble kjempe bra dette gabz! hvordan går det med salgs planene egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 16, 2016 Forfatter Share Skrevet August 16, 2016 (endret) Takker Hadde 2-3 som var interesserte for 100k, men de fant noen andre biler som de hadde sett på og trakk ned budene til 80-90 og da sa jeg nei. Har ingen hast eller trengsel for salg, så har ikke noe planer om det om jeg ikke får et bra bud Legger den nok ikke ut på Finn med det første, er greit å ha billig brukis uten problemer og, haha. Men skal snart kjøpe bolig med dama også, så da kan det hende det må legges ut hvis jeg skulle mangle noe i egenkapital. Så vi får se! Endret August 16, 2016 av Gabz Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 18 minutter siden, Gabz skrev: Takker Hadde 2-3 som var interesserte for 100k, men de fant noen andre biler som de hadde sett på og trakk ned budene til 80-90 og da sa jeg nei. Har ingen hast eller trengsel for salg, så har ikke noe planer om det om jeg ikke får et bra bud Legger den nok ikke ut på Finn med det første, er greit å ha billig brukis uten problemer og, haha. Men skal snart kjøpe bolig med dama også, så da kan det hende det må legges ut hvis jeg skulle mangle noe i egenkapital. Så vi får se! Får du så mye for denne? =O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 16, 2016 Forfatter Share Skrevet August 16, 2016 Ja, gjør visst det. Har jo ikke lagt den ut enda, disse budene er bare fra folk som har sett et bilde av den på Facebook og fikk tilsendt mer info og bilder på melding Så hvis jeg hadde lagt ut på Finn tror jeg den kunne gått dyrt. Ser jo shabby og rustede 520D går for over 50k, så. Min er jo rustfri, gått lite, M-sport, pen farge etc. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 22, 2016 Forfatter Share Skrevet August 22, 2016 Da har jeg vært en tur innom boden til @stig. og kjøpt setene han hadde liggende Dette er da comfortseter som skal erstatte mine standardseter jeg har liggende. Men er jo preface-seter så tenkte å ta kontaktene fra stoffsetene og montere på stolene, så det er lett å bytte om jeg i fremtiden vil ha facelift-seter igjen. Så det blir bra! Vippbar rygg har jeg ventet lenge på, da jeg synes standardsetene skulle hatt dette uten tvil. Hvem sier sedan er upraktisk Får kanskje montert dem til helgen, kanskje ikke. Oppdatering kommer når det blir gjort i hvertfall Skal også ta dørtrekkene foran en dag snart. Så mangler jeg bare glasstakluken og elektrisk rattstamme, så er interiøret også godt på vei. Og skrik ut om noen trenger standardseter med el-justering i svart skinn! Freakshow, Shattered, Popza og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 22, 2016 Share Skrevet August 22, 2016 Det blir meget bra Gabz. Comfort stoler er faen meg tingen :). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet August 22, 2016 Share Skrevet August 22, 2016 Der fikk jeg sannelig en "aha opplevelse." Kreativ, og ikke minst effektiv frakt av setene! Og jeg som lånte caravellen til en kompis da jeg bytta setene i den forrige bilen min Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 22, 2016 Share Skrevet August 22, 2016 pft pingler! touring er tingen! orginalt interiør pluss det nye med midtkonsoll og dørtrekk! men da var det fult i bilen gitt xD Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 22, 2016 Share Skrevet August 22, 2016 5 minutter siden, Freakshow skrev: pft pingler! touring er tingen! orginalt interiør pluss det nye med midtkonsoll og dørtrekk! men da var det fult i bilen gitt xD Pft 😂😂 gjort det samme men prøv 6 brett med brus, 8 pakker med Capri sonne og noen kg godteri og bagasje. Da snakker vi trangt som faen 😂😂 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 22, 2016 Share Skrevet August 22, 2016 49 minutter siden, RemyNG skrev: Pft 😂😂 gjort det samme men prøv 6 brett med brus, 8 pakker med Capri sonne og noen kg godteri og bagasje. Da snakker vi trangt som faen 😂😂 Jeg og Daniel har fylt bilen med brus/vann flere ganger, 20 pluss brett baki uten å trenge å bruke baksetene det klarer man ikke med sedan Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 23, 2016 Forfatter Share Skrevet August 23, 2016 3 timer siden, RemyNG skrev: Comfort stoler er faen meg tingen Indeed 2 timer siden, Bækkmann skrev: Kreativ, og ikke minst effektiv frakt av setene Haha, funka det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 håper du blir fornøyd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 23, 2016 Forfatter Share Skrevet August 23, 2016 Blir nok veldig bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 23, 2016 Forfatter Share Skrevet August 23, 2016 Kjedet meg i dag, så da ble det montering av dørpanelene foran. Utgangspunkt: Av med seg: Kablene trengte litt rydding, så løsnet høyttalerkassen og trakk de bak den og ned (til frontsettet og lyset under døra, de andre er til bryterne): Klippet så av overflødig kabel. Merk min veldig profesjonelle plaster-patent. Klipsene i dørpanelene kan tydeligvis kutte dypt Så teipet jeg det opp under kassa: Og da ble det litt bedre! Koblet så til delefilteret: Teste at alt funker: Også på med panel. Meeeen som alltid med meg så må noe gå galt, og jeg glemte selvsagt å montere shadowline-listen.. Så da var det av med dørpanel og kromlista: Og på med shadowline: Også endelig på med dørpanel for siste gang: Så var det andre siden sin tur.. Trengs litt rydding her og, for å si det sånn.. Bak kassa med seg. På med shadowline: På med delefilter i dørpanelet og koble opp: Og vipps! Deilig å bli ferdig med det. Nå er det bare å få inn framstolene så blir det bra fxslin, Shattered og danskiii reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå