Gå til innhold

Gabz' #449 E39 - Video (s.80)

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Takker :D Hadde 2-3 som var interesserte for 100k, men de fant noen andre biler som de hadde sett på og trakk ned budene til 80-90 og da sa jeg nei. Har ingen hast eller trengsel for salg, så har ikke noe planer om det om jeg ikke får et bra bud :) Legger den nok ikke ut på Finn med det første, er greit å ha billig brukis uten problemer og, haha. Men skal snart kjøpe bolig med dama også, så da kan det hende det må legges ut hvis jeg skulle mangle noe i egenkapital. Så vi får se!

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Gabz skrev:

Takker :D Hadde 2-3 som var interesserte for 100k, men de fant noen andre biler som de hadde sett på og trakk ned budene til 80-90 og da sa jeg nei. Har ingen hast eller trengsel for salg, så har ikke noe planer om det om jeg ikke får et bra bud :) Legger den nok ikke ut på Finn med det første, er greit å ha billig brukis uten problemer og, haha. Men skal snart kjøpe bolig med dama også, så da kan det hende det må legges ut hvis jeg skulle mangle noe i egenkapital. Så vi får se!

Får du så mye for denne? =O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjør visst det. Har jo ikke lagt den ut enda, disse budene er bare fra folk som har sett et bilde av den på Facebook og fikk tilsendt mer info og bilder på melding :) Så hvis jeg hadde lagt ut på Finn tror jeg den kunne gått dyrt. Ser jo shabby og rustede 520D går for over 50k, så. Min er jo rustfri, gått lite, M-sport, pen farge etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært en tur innom boden til @stig. og kjøpt setene han hadde liggende :) Dette er da comfortseter som skal erstatte mine standardseter jeg har liggende. Men er jo preface-seter så tenkte å ta kontaktene fra stoffsetene og montere på stolene, så det er lett å bytte om jeg i fremtiden vil ha facelift-seter igjen. Så det blir bra! Vippbar rygg har jeg ventet lenge på, da jeg synes standardsetene skulle hatt dette uten tvil. 

DSC_0176.JPG

Hvem sier sedan er upraktisk :lol:

Får kanskje montert dem til helgen, kanskje ikke. Oppdatering kommer når det blir gjort i hvertfall :) Skal også ta dørtrekkene foran en dag snart. Så mangler jeg bare glasstakluken og elektrisk rattstamme, så er interiøret også godt på vei. Og skrik ut om noen trenger standardseter med el-justering i svart skinn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Freakshow skrev:

pft pingler! :D touring er tingen! :D orginalt interiør pluss det nye med midtkonsoll og dørtrekk! :D men da var det fult i bilen gitt xD

Pft 😂😂 gjort det samme men prøv 6 brett med brus, 8 pakker med Capri sonne og noen kg godteri og bagasje. Da snakker vi trangt som faen  😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, RemyNG skrev:

Pft 😂😂 gjort det samme men prøv 6 brett med brus, 8 pakker med Capri sonne og noen kg godteri og bagasje. Da snakker vi trangt som faen  😂😂

Jeg og Daniel har fylt bilen med brus/vann flere ganger, 20 pluss brett baki uten å trenge å bruke baksetene :P det klarer man ikke med sedan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedet meg i dag, så da ble det montering av dørpanelene foran. 

Utgangspunkt:

1.JPG

Av med seg:

2.JPG

3.JPG

Kablene trengte litt rydding, så løsnet høyttalerkassen og trakk de bak den og ned (til frontsettet og lyset under døra, de andre er til bryterne):

4.JPG

Klippet så av overflødig kabel. Merk min veldig profesjonelle plaster-patent. Klipsene i dørpanelene kan tydeligvis kutte dypt :lol:

5.JPG

Så teipet jeg det opp under kassa:

6.JPG

Og da ble det litt bedre!

7.JPG

Koblet så til delefilteret:

8.JPG

Teste at alt funker:

9.JPG

Også på med panel. Meeeen som alltid med meg så må noe gå galt, og jeg glemte selvsagt å montere shadowline-listen..

10.JPG

Så da var det av med dørpanel og kromlista:

11.JPG

Og på med shadowline:

12.JPG

Også endelig på med dørpanel for siste gang:

13.JPG

14.JPG

15.JPG

Så var det andre siden sin tur..

16.JPG

Trengs litt rydding her og, for å si det sånn..

17.JPG

Bak kassa med seg.

18.JPG

På med shadowline:

19.JPG

På med delefilter i dørpanelet og koble opp:

20.JPG

Og vipps!

21.JPG

Deilig å bli ferdig med det. Nå er det bare å få inn framstolene så blir det bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...