Gå til innhold

Gabz' #449 E39 - Video (s.80)

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Har aldri hatt problemer med mattene. Har hatt gummi matter tidlig og sliti med fukt og sånt. Gåen lcm på grunn av fukt mattene ikke klarer og kvite seg med. Må liksom tømme den jævla matta for vann hele veien 😂. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RemyNG skrev:

Har aldri hatt problemer med mattene. Har hatt gummi matter tidlig og sliti med fukt og sånt. Gåen lcm på grunn av fukt mattene ikke klarer og kvite seg med. Må liksom tømme den jævla matta for vann hele veien 😂. 

kjekt og vite ^^
blir velour matter på meg igjen da! :P men den i bagasjerommet får stå xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er veldig fæle, ja. Til mitt forsvar så fulgte de med bilen og bare jeg som ikke har giddet å bytte. Men må finne meg noen fint prisede velour-matter snart da :) Har ikke de knottene på gulvet som de kneppes inn i så må skaffe de og.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sandersander skrev:

Trenger du matter på sommeren da? Jeg kjører uten på sommeren og med stoff på vinteren. Går greit det, om du bare banker av deg den verste møkken før du tråkker inn i bilen.

Ja, synes det er greit å ha. Hvis man går på vått gress også grus/sand etterpå så blir det fort en del dritt på gulvet selv når jeg banker av beina før jeg går inn, og er en kombo av det fra hybelen her jeg bor nå til parkeringen. Greit å ha en liten barriere der også, så ikke gulvmattene skal bli våte og lage fukt/rust under. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ser allerede rundt pedalene så er det flekker her og der på gulvteppet som har blitt slitt ned og ser fælt ut. Ikke barebare å bytte det gulvteppet heller, må jo ut med midtkonsoll, nedre dash, stoler osv. Så er en liten pris å betale i lengden :) Og selvfølgelig så øker det kraftig på inntrykket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at orginalt velour matte sett på koed er ganske billig? :) 

Edit: 1.500 kr. ca for et orginalt sett på koed.. Helt ok pris synes jeg.

400kr. for koed sine :) 

Endret av Bækkmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...