Gabz Skrevet September 23, 2016 Forfatter Share Skrevet September 23, 2016 Ah, så greie ut på bilder Pen langt i fra men langt ifra pen, I guess, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet September 23, 2016 Share Skrevet September 23, 2016 Morro å hjelpe til @Gabz! Godt å vite at (litt av)E39'en min lever videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 23, 2016 Forfatter Share Skrevet September 23, 2016 6 minutter siden, Durochris skrev: Morro å hjelpe til @Gabz! Godt å vite at (litt av)E39'en min lever videre Jo takk for god hjelp og godt selskap Ble veldig bra dette! __________________________________________________________________________________ Fikk montert hattehylla i dag da! Startet først dagen med en veldig etterlengtet vask og is (selv om det var 2 dager siden sist..): Så var det tilbake til verkstedet: Utgangspunkt: Ut med bakseter: Også ut med hylla: Fjernet også de gamle limrestene som sto igjen på subben etter at jeg bommet litt med sprayen: Så var det ut med paneler for å koble i originalkablene inn i kontakten: Da var de inne: Teste at alt funker: Det gjorde det, så da var det inn med nye hattehyllen: Trekke litt kabler: Koblet dette så opp med forlenget kabel i midten: Så inn med baksetene igjen: Og på plass! Kjenner 8-åringen i meg kose seg når jeg får trykket på nye knapper i bilen som aktiverer elektriske duppeditter: Alt i orden og alt på plass Som dere ser så er det også PDC-knapp der, men den får bare stå uaktiv. Nå er det pause i morgen før jeg skal få montert framsetene på søndagen. Som vanlig kommer det selvsagt oppdatering da. Også må jeg få tak i svart alarmboks og nye velourmatter, så blir dette fort bra. God helg folkens! Thundercoil, sAlnes og Durochris reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 23, 2016 Share Skrevet September 23, 2016 Det ser jo helt topp ut, men ledningsarbeidet kunne du gjort litt penere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 23, 2016 Forfatter Share Skrevet September 23, 2016 4 minutter siden, Saltkjelen skrev: Det ble ryddet opp i etter at bildene ble tatt Ble kuttet i riktige lengder og festet sammen med det originale ledningsnettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 23, 2016 Share Skrevet September 23, 2016 Jeg tenkte mer på kabelsko og slikt også. Det er slike ting som fort blir elektriske problemer med tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 23, 2016 Forfatter Share Skrevet September 23, 2016 (endret) Åja, ja, tenkte å erstatte de med lodding og krympesokker senere Tenkte det ikke var så farlig i første omgang siden det kun er et par kabler som ligger relativt lett tilgjengelig. Funker fjell enn så lenge! Endret September 23, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet September 24, 2016 Share Skrevet September 24, 2016 ble bra det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 24, 2016 Forfatter Share Skrevet September 24, 2016 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 25, 2016 Share Skrevet September 25, 2016 ble nice det men har din facelift ACS og ikke DTC? oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 25, 2016 Forfatter Share Skrevet September 25, 2016 Jepp, men er to forskjellige systemer. Tror det var ekstrautstyr å ha DSC. ASC bruker ABS-systemet mens DSC bruker andre sensorer som har mer kontroll på motorkrefter og drivlinjen. Så vidt jeg har forstått da Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 25, 2016 Forfatter Share Skrevet September 25, 2016 Da har jeg fått på plass framsetene! Utgangspunkt: Ut med seg! Passe mye drit under der, så kjapp støvsuging måtte til, selv om støvsugeren var alt for svak til å ta alt Begge setene ute: Klart til å flytte over kontakten: I gang med kutting: Lagt opp kabler fra batteri og fram (ikke koblet selvsagt): Men innså at vi burde bruke samme størrelse på kabler til strøm og jording som var originalt i setene, så byttet alt til 4mm2 høyttalerkabler. Ferdig trekt opp, klart til kutting og kobling: Koblet sammen alle kablene som trengtes fra det elektriske pre-face setet til kontaktene fra facelift-setene. Også koble opp strømmen til setene: Koblet selvsagt også på sikringer like etter batteriet bak, og la alt pent og sikkert hele veien sammen med de originale ledningene. Så var det å koble ferdig andre siden og rydde kablene på plass under setene: Ferdig: Ene setet inne: Og ferdig resultat! Litt møkkmerker her og der som må vaskes bort etter transport, men mye deiligere å sitte i, mye finere å se på og mye bedre helhetsinntrykk. Veldig fornøyd Må få fikset svart alarmsensor og originale matter også, så kommer det seg fort! MartinBa, sAlnes, Poppy og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 26, 2016 Share Skrevet September 26, 2016 En de herligste tingene man kan gjøre, det der. Hjelper så godt på både komfort og synsinntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 26, 2016 Share Skrevet September 26, 2016 Hærligste setene som er, var bokstavelig talt bortskjemt i de komfort setene jeg hadde når jeg var på langt tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 26, 2016 Share Skrevet September 26, 2016 dæven, så faktisk ikke at du du hadde fått inn sort tak og glass luka! ble jævlig bra! og stolene foran! fantastisk! hvem får du hjelp av med lednings koblingene osv? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå